کد خبر ۵۰۳۰۲ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸
قائم مقام صبای قم:

امکانات مورد نیاز این تیم در حد مقدور تامین می شود

سید جواد خازنی قائم مقام باشگاه صبای قم گفت: امکانات مورد نیاز این تیم از نظر زمین تمرین، پزشک و سایر امکانات جانبی در حد مقدور تامین خواهد شد و در برخی زمینه ها از جمله زمین تمرین مشکلی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید جواد خازنی خاطرنشان کرد: حامی مالی قبلی تیم فوتبال صبای قم، اعلام کرد که قصد ادامه همکاری با این تیم را ندارد، به همین دلیل از تیم جدا شده و عده ای دیگر از دوستان قول مساعد برای کمک به تیم را دادند.
وی با اشاره به سخنان سرمربی تیم فوتبال صبای قم در مورد قراردادهای نامتعارف حامی مالی قبلی با برخی بازیکنان صبا گفت: این بازیکنان با حامی مالی قرارداد مالی داشته و تا زمانی که بوده باید خود ایشان این قراردادها و هزینه ها را پرداخت کند و باشگاه در این زمینه مسئولیتی ندارد.
خازنی یادآورشد: جزئیات چگونگی همکاری این حامی مالی در قالب قرارداد قید شده و باید خود ایشان مبلغ قرارداد بازیکنان را بپردازد.
وی همچنین با اشاره به این که انسجام درونی تیم برعهده سرمربی می باشد، گفت: سرمربی تیم اختیار دارد با هر بازیکنی که هماهنگ نیست برخورد نماید و اگر بازیکینی به هر دلیل همکاری نکند به کمیته انضباطی معرفی خواهد شد.
خازنی گفت: تیم نیاز به کمک مالی دارد، در حقیقت تیم اکنون حامی مالی جدیدی به معنای واقعی ندارد بلکه برخی دوستان قول دادند به تیم کمک کنند و امید است این اتفاق بیفتد.
علی فلاح دار سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به مشکلات این تیم به ایرنا گفته بود: بنده به عنوان سرمربی با تیم صبای قم در یک زمین ورزشی تمرین کردم ولی نمی دانم برای روزهای آینده زمین برای تمرین در اختیار دارم یا نه؛ این کارها را باید خودم پیگیری کنم.
وی ادامه داد: حامی مالی قبلی در زمینه عقد قرارداد با بازیکنان بسیار بد عمل کرد به عنوان نمونه، با برخی از بازیکنان بیشتر از حق واقعی آنها و گاه به صورت 2 برابر قرارداد بسته شده بود و اینها به تیم ضربه زده و پرداختی هم صورت نگرفت.
فلاح دارد خاطرنشان کرد: همه باید در خدمت صبا و متناسب با نظم مدیریتی این تیم عمل کنند، اگر بنده حتی ناچار باشم با تیم جوانان در لیگ حاضر شوم اجازه نخواهم داد چیزی از قوانین و قواعد فوتبال کاسته شود.
وی اظهار داشت: بازیکنان باید بدانند که با چه تیمی قرارداد بسته اند، نباید با اشخاص کار داشته باشند و بگویند چون این فرد آمده و یا آن حامی مالی رفته، ما هم باید چنین و چنان کنیم، چنین چیزی نیست، همه باید در خدمت تیم باشند.
تیم فوتبال صبای قم هم اکنون با 10امتیاز در رتبه هفدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد.
منبع : ایرنا

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com