کد خبر ۵۰۳۶۴ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۷
مدیرعامل کانون فناوری اطلاعات استان قم:

همایش اساتید و کارشناسان فناوری اطلاعات قم برگزار می‌شود

مدیرعامل کانون فناوری اطلاعات استان قم گفت: همایش بزرگ فناوری اطلاعات استان قم به همراه معرفی برترین استارت‌ آپ‌های بومی در پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، عباس منصور‌نژاد عصر امروز در نشست‌خبری گردهمایی مدیران اساتید و کارشناسان فناوری اطلاعات استان قم به همراه معرفی و تقدیر از برترین استارت‌آپ‌های استان که در سالن جلسات اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم برگزار شد، اظهار داشت: در همایش که به‌همین مناسبت در روزهای آینده در قم برگزار می‌شود بزرگ‌ترین و برترین شتاب‌دهنده‌های کشوری حضور خواهند یافت.

وی افزود: مسابقه بزرگ استارت آپها برای نخستین بار در استان قم با حضور22 شرکت برگزار شد که در نهایت نیز 3 شرکت به‌عنوان شرکت‌های برتر استارت آپ در استان قم معرفی و انتخاب شدند که در همایشی که برگزار خواهد شد از آن‌ها تجلیل و تقدیر به عمل خواهد آمد.

مدیرعامل کانون فناوری اطلاعات استان قم گفت: استقبال و آشنایی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از همایش ویژه فناوری اطاعات محور عمده از برگزاری این همایش بوده چراکه در کنار هم قرار گرفتن استارت‌آپ‌ها و استفاده از تجربیات یکدیگر می‌تواند نقش مؤثری در ایجاد انگیزه در بین دانشجویان و صاحبان ایده‌های نو داشته باشد.

منصورنژاد با اشاره به برگزاری همایش ویژه فناوری اطلاعات استان قم و معرفی برترین استارت آپ‌های استان ادامه داد: 22 آذرماه سال‌جاری همایش بزرگ فناوری اطلاعات استان قم به همراه معرفی برترین استارت‌‌آپ‌های بومی در پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار می‌شود که در آن از برترین شتاب‌دهنده‌ها و مدیران موفق و با تجربه این حوزه از فناوری اطلاعات استفاده خواهد شد.

مدیرعامل کانون فناوری اطلاعات استان قم عنوان کرد: هر استارت آپی پس از انجام مراحل نخستین و کسب موفقیت‌های موردنیاز به‌ شتاب دهنده‌ها نیازمند خواهد بود که در این همایش نحوه تعامل و آشنایی به‌ شتاب دهنده‌های بزرگ و برتری کشوری مهیا شده است.

وی با اشاره به اینکه در همایش آینده 4 گروه مهم در استارت آپ‌ها در کنار همدیگر قرار می‌گیرند، تأکید کرد: دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی جویای کار، اساتید برتر این حوزه از فناوری اطلاعات و شتاب‌دهنده‌های برتر، مدیران ارشد استان و صاحبان سرمایه 4 گروه هدفی بوده که در این همایش حضور خواهند یافت می‌تواند نویدی برای رونق کسب‌وکار نوین اینترنتی در استان قم باشد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com