کد خبر ۵۰۴۲۱ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
در هفته چهارم لیگ بسکتبال ایران صورت می‌گیرد

جدال بسکتبالیست‌های خلیج‌فارس قم با هیأت زنجان

تیم بسکتبال خلیج‌فارس قم در چهارمین مسابقه خود از فصل جاری رقابت‌های لیگ بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور برابر تیم هیأت زنجان صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته چهارم از نیم‌فصل نخست مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال مردان ایران روز جمعه هفدهم آذر ماه برگزار می‌شود و 18 تیم حاضر در این رقابت‌ها در چهار گروه مقدماتی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

بسکتبالیست‌های خلیج‌فارس قم که در گروه دوم مرحله مقدماتی جای دارند و سه بازی برابر تیم‌های هیأت اسدآباد همدان، هیأت بسکتبال قزوین و رعد پدافند آبادان را پشت سر گذاشته‌اند، این هفته در چهارمین مسابقه مقدماتی خود به مصاف تیم هیأت زنجان خواهند رفت.

شاگردان عباس مرشدی در هفته نخست این رقابت‌ها در قم تیم هیأت اسدآباد همدان را شکست دادند، در میهمانی هفته دوم به تیم هیأت بسکتبال قزوین باختند ولی مسابقه خانگی هفته سوم آنها در مقابل تیم رعد پدافند آبادان به دلیل مشکل اسکوربورد سالن شهدای بهزیستی قم به انجام نرسید.

بعد از اینکه مسابقه خلیج‌فارس قم و رعد پدافند آبادان به انجام نرسید برخی خبرها حکایت از باخت 20 بر صفر نماینده قم در این دیدار داشت اما مدیرعامل باشگاه ورزشی خلیج فارس قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از اعلام این نتیجه و نظرات بدون کارشناسی راجع به این دیدار ابراز گلایه کرد.

سید محمدحسین جنابان با اشاره به عدم صدور هرگونه نتیجه‌ای در مورد نتیجه مسابقه هفته سوم لیگ دسته دوم بسکتبال مردان ایران بین خلیج فارس قم و رعد پدافند آبادان، تصریح کرد: هرگونه اعلام نتیجه مورد تأیید و قابل استناد نیست و با پیگیری‌های به عمل آمده منتظر رأی نهایی فدراسیون بسکتبال هستیم.

وی افزود: باز هم تأکید می‌کنم تنها از طریق کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال، رئیس هیأت بسکتبال قم و روابط عمومی باشگاه خلیج‌فارس قم نتیجه نهایی این دیدار را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد اما فعلاً بیش از اینکه به نتیجه این بازی فکر کنیم، تمام حواس ما معطوف مسابقه روز جمعه هفته جاری با تیم هیأت زنجان است.

مدیرعامل باشگاه بسکتبال خلیج‌فارس قم افزود: باید این توضیح را هم اشاره کنم که به دلیل مشکل تایمر تابلو سالن شهدای بهزیستی قم و اعتراض باشگاه رعد پدافند آبادان نسبت به این اتفاق، بازی دو تیم از هفته سوم لیگ دسته دوم بسکتبال ایران روز جمعه دهم آذر ماه در قم برگزار نشد.

وی عنوان کرد: از سوی دیگر با تلاش و هماهنگی‌های صورت گرفته حتی آماده جایگزینی یک سالن دیگر از بین سالن‌های ایثار، شهید رضائیان و دانشگاه قم بودیم ولی تیم بسکتبال رعد پدافند آبادان آماده به همکاری و برگزاری مسابقه نشد و در ادامه با حضور رئیس کمیته مسابقات فدراسیون و ناظر مسابقه صورت‌جلسه‌ای تنظیم شد و منتظر اعلام نظر کمیته انضباطی و کمیته مسابقات هستیم تا در مورد این مسابقه نظر خود را اعلام کنند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com