کد خبر ۵۰۴۶۷ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۴

انتشار کتاب «حفظ آسان» و «حفظ قرآن به زبان ساده» به همت مؤسسه نورالثقلین قم

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دو کتاب «حفظ آسان» و «حفظ قرآن به زبان ساده» برای علاقه‌مندان به عرصه حفظ قرآن از سوی مؤسسه نورالثقلین قم منتشر شد.
محمدهادی حججی، مسئول روابط عمومی و کارشناس نشر مؤسسه نورالثقلین قم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، با اشاره به انتشار دو کتاب در حوزه حفظ قرآن با رویکرد ورود عموم علاقه‌مندان به این عرصه، گفت: کتاب حفظ آسان (روش آسان و ماندگار حفظ قرآن کریم) به همت گروه پژوهشی مؤسسه با نظارت و مدیریت حجت‌الاسلام علی قاسمی منتشر شد.
وی اظهار کرد: این کتاب شامل چکیده کتاب درسنامه حفظ است که برای افرادی که تمایل دارند مختصر و سریع روش‌های حفظ و مرور را داشته باشند، منتشر شده است.

پنج‌شنبه////انتشار کتاب «حفظ آسان» و «حفظ قرآن به زبان ساده» به همت مؤسسه نورالثقلین قم
حججی بیان کرد: در این کتاب به بیان چرایی و چگونگی حفظ قرآن پرداخته شده است که این اثر تألیف یک ماه کار واحد پژوهشی مؤسسه است.
حججی اضافه کرد: کتاب دیگری در این زمینه با عنوان «حفظ قرآن به زبان ساده» است که با مدیریت حجت‌الاسلام ذبیح‌الله طاهری منتشر شده است که این کتاب برای افرادی که تمایل دارند، حفظ قرآن را شروع کند و کمترین سواد را در این عرصه دارند، قابل استفاده است که از این طریق می‌توانند به ساده‌ترین روش که در این کتاب ارائه شده است آیات قرآن را حفظ کنند.

پنج‌شنبه////انتشار کتاب «حفظ آسان» و «حفظ قرآن به زبان ساده» به همت مؤسسه نورالثقلین قم
وی تصریح کرد: البته نکاتی که در این کتاب آمده است طی تألیفات گذشته مؤسسه آمده است اما اینگونه مدون و مجموعه‌ای واحد نبوده است که با این عنوان گردآورده شده و روانه بازار نشر شده است.
حججی تأکید کرد: علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به صورت حضوری به واحد انتشارات مؤسسه واقع در در قم، خیابان صفاییه، کوچه ۲۴(ممتاز)، نبش کوچه سوم مراجعه کنند و یا طی تماس با شماره ۳۷۸۴۰۴۸۰ -۰۲۵ درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت کنند و یا با مراجعه به پایگاه اینترنتی انتشارات مؤسسه به نشانی http://shop.salamquran.ir سفارش اینترنتی دهند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com