کد خبر ۵۰۴۸۵ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۳
آیت الله مقتدایی:

طرح آمریکا خاصیتی برای تقویت رژیم غاصب صهیونیستی ندارد

قم - دبیردوم شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: رژیم صهیونیستی به پایان عمر خود رسیده است و طرح‌های مختلف آمریکا هیچ خاصیتی برای تقویت و بقای این رژیم غاصب ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله مرتضی مقتدایی با اشاره به طرح آمریکایی - صهیونیستی انتقال پایتخت رژیم جعلی اسرائیل به قدس شریف اظهار داشت: هدف آمریکا از ارائه این طرح، تقویت رژیم صهیونیستی است و آمریکا خود را وابسته به این رژیم جعلی می‌داند و دولت‌های آمریکا برای ادامه کار خود، نیاز به تائید رژیم صهیونیستی دارند.

وی افزود: امروز رژیم صهیونیستی به واسطه همین خوش‌خدمتی آمریکا و کشورهای سرسپرده و نوکر منطقه مقابل جبهه اسلام، مسلمانان و جبهه مقاومت به صورت مستقیم یا نیابتی ایستاده است، ولی باید بدانند راه به جایی نخواهند داشت و با وجود حمایت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای به فضل الهی به زودی نابود خواهند شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: این اقدام نابخردانه ترامپ یک حرکت بسیار سخیف بود که مقابل باورهای جهان اسلام قرار گرفت و من معتقدم نه تنها کشورهای اسلامی حتی غیر مسلمان با این طرح آمریکایی - صهیونیستی همراهی نمی‌کنند و حتی مقابله می‌کنند.

وی بیان داشت: آنانی که عقل دارند و از قانون و سیاست مطلع هستند زیر بار چنین طرحی نمی‌روند و آن را محکوم می‌کنند.

آیت الله مقتدایی گفت: این تصمیم اجرایی نمی‌شود و طولی نمی‌انجامد که رژیم غاصب صهیونیستی از صحنه روزگار محو خواهد شد.

وی افزود: عملیاتی کردن این طرح در واقع بازی با آتش است که صهیونیست‌ها با انجام آن مسلماً جهان اسلام را تحریک می‌کنند و بدانید امت اسلام مقابل این زیاده خواهی خواهد ایستاد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com