کد خبر ۵۰۴۸۸ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۳

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم از مردم برای شرکت در تظاهرات دفاع از قدس

قم - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در بیانیه ای، در پی تصمیمات ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس شریف از مردم این استان برای شرکت در تظاهرات ضد آمریکایی - صهیونیستی و دفاع از قدس که فردا بعد از نماز جمعه برگزار می شود، دعوت کرد.

در این بیانیه که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: در در تداوم اشغال، شهرک ‌سازی و هتک حرمت اماکن مذهبی در قدس شریف این پاره تن اسلام، بیت‌المقدس نخستین قبله مسلمین در معرض توطئه رذیلانه دیگری از سوی استکبار جهانی قرار گرفته است.
بیانیه ادامه یافته است: تصمیم ماجراجویانه ترامپ ابله در اجرایی نمودن طرح شیطانی انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس به منزله رسمیت بخشیدن به انتخاب بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم جعلیِ کودک‌کشِ صهیونیستی، اقدام مذبوحانه و خطرناکی می‌باشد که نقاب از چهره کثیف سردمدارانِ کفرپیشه آمریکایی – صهیونیستی برداشته و کینه‌توزی آنها علیه اسلام و مسلمین را بر ملا ساخته است که واکنش سریع و قاطع مسلمانان برای محکومیت شدید و مقابله با این توطئه ضد اسلامی و حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین به عنوان مساله اول جهان اسلام را می‌طلبد.
بیانیه حاکی است: لذا در همین رابطه آحاد مردم شریف و متدین قم را به شرکت در تظاهرات ضد آمریکایی - صهیونیستی و دفاع از قدس و فلسطین که همزمان با سراسر میهن اسلامی بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه هفدهم آذرماه برگزار خواهد شد دعوت می‌نماید.
ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پس از ماه ها کش و قوس بر سر اعلان تصمیم کاخ سفید در مورد به رسمیت شناختن پایتختی بیت المقدس برای رژیم صهیونیستی، بعد از ظهر روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه، دستورالعمل انتقال سفارت این کشور از تل آویو به بیت المقدس را امضا کرد.
1175 / تنظیم و انتشار: رضا علیمحمدی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com