کد خبر ۵۰۴۹۸ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۸

ارسال 44 کانکس از شهر قم به شهر زلزله زده سرپل ذهاب

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم گفت: با کمک اصناف استا کاروانی شامل 44 کانکس به وسیله 21 تریلی به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم،سید ابراهیم صحفی با اشاره به ارسال کاروان کمک اصناف استان قم به مناطق زلزله زده غرب اظهار کرد: کاروانی از طرف اصناف استان با همکاری ستاد اقامه نماز استان قم به شهر زلزله زده سرپل ذهاب ارسال شد که این کاروان شامل 44 کانکس بوده و این کانکس‌ها با 21 تریلی به مناطق زلزله زده انتقال یافتند.

وی ادامه داد: اصناف استان قم همچنین بیش از 1000 پک شامل لباس، کمپوت، کنسرو، خرما، کفش و محصولات سلولزی و نیز بیش از 1000 تخته پتو و تعدادی فرش را به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال کردند.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم افزود: به دنبال ایجاد شهرکی برای اسکان موقت زلزله زدگان شهر سرپل ذهاب به نام شهرک حضرت معصومه(س) هستیم، زمین این شهرک تخصیص پیدا کرده و نقشه زمین ارسال شده است.

صحفی با اشاره به ایجاد شهرک حضرت معصومه(س) در شهر سرپل ذهاب اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای ایجاد شهرک صورت گرفته و زیرسازی شهرک حضرت معصومه(س) انجام شده است، با قرار گرفتن کانکس‌ها در این شهرک، کار آن شروع می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از اصناف استان قم و مردم این استان بابت کمک‌هایی که برای خرید کانکس‌ها و ارسال آن به مناطق زلزله زده غرب کشور داشتند، تشکر می‌کنم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com