کد خبر ۵۰۵۱۳ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۷
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم:

فروشگاه همشهری در بلوار همت به زودی افتتاح می شود

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت:طرح احداث فروشگاه همشهری در بلوار همت به مراحل پایانی نزدیک و به زودی افتتاح می شود.

فروشگاه همشهری در بلوار همت به زودی افتتاح می شودبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قم؛مظفری،مدیر عامل سازمان میادین شهردای قم با اشاره به بهره‌برداری فروشگاه بزرگ عرضه ی مایحتاج اظهار داشت: در راستای دستیابی به اهداف کلان سازمان میادین در زمینه ایجاد تسهیلات لازم در امر تهیه و توزیع میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی؛ احداث فروشگاه بزرگ عرضه میوه و تره بار و مایحتاج شهروندان تحت عنوان همشهری واقع در بلوار همّت در دستور کار قرار گرفت.

ویبا بیان اینکه طرح احداث فروشگاه همشهری در بلوار همت در منطقه 6 به مراحل پایانی نزدیک می شود، تاکید کرد: این فروشگاه عرضه ی میوه و تره بار و همچنین مایحتاج و اقلام ضروری را تامین می کند.

مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم با توجه به اتمام عملیات عمرانی این پروژه تا پایان ماه جاری و همچنین بهره برداری و آغاز به کار این پروژه، افزود: این پروژه در زمینی به وسعت 1700 متر مربع و در 13 غرفه به متراژ 500 متر مربع در حال احداث است و به زودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.


مظفری تلاش برای توزیع عادلانه خدمات و امکانات در سطح مناطق هشتگانه را از مهمترین اولویت های کاری سازمان برشمرد و اظهار داشت: اعتماد شهروندان به اقدامات شهرداری ها بالاترین سرمایه انها است و باید در فکر این باشیم که عمق این اعتماد را گسترده کرده و اتکا به اعتماد شهروندان را افزایش دهیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com