کد خبر ۵۰۵۱۸ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۵

نمازگزاران جمعه قم علیه ترامپ راهپیمایی کردند

قم - نمازگزاران جمعه قم با برپایی راهپیمایی تصمیم رئیس جمهور آمریکا بر حمایت از انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، پس از اقامه نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت‌الله حسینی بوشهری نمازگزاران جمعه قم همزمان با سراسر کشور علیه سیاست‌های استکباری آمریکا و تصمیم اخیر رئیس جمهور این کشور مبنی بر اعلام پایتختی قدس شریف برای رژیم اشغالگر قدس راهپیمایی کردند.

راهپیمایان با در دست داشتن پوسترهای که بر روی آن نوشته شده بود «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس»، علیه سیاست‌های جبهه استکبار شعار دادند.

تظاهرات نمازگزاران جمعه قم از مصلی قدس محل اقامه نماز جمعه آغاز شد و پس از طی مسیر از خیابان شهدا در میدان شهدا به پایان رسید.

تظاهرات کنندگان همچنین در شعارهایی از جبهه مقاومت، امت اسلام، سخنان رهبر معظم انقلاب و سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در خصوص نابودی اسرائیل و ایستادگی در برابر توطئه جدید آمریکا حمایت کردند.

نمازگزاران قمی در پایان این راهپیمایی با قرائت بیانیه‌ای سیاست‌های آمریکا و تصمیم جدید و نابخردانه رئیس جمهور این کشور و اعلام انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف را محکوم کرده و به فرموده رهبر معظم انقلاب آن را نشانه عجز آنان برشمردند و آمادگی امت اسلامی در دفاع از قدس شریف قبله نخستین مسلمان را اعلام کردند.

در این راهپیمایی امامان جمعه قم، مسئولان استانی و نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی، طلاب و اساتید حوزه علمیه قم، طلاب غیر ایرانی جامعه المصطفی العالمیه، بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند و آیت الله اراکی رئیس مرکز تقریب مذاهب نیز به عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها سخنرانی کرد.

فیلم از مهدی بخشی سورکی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com