کد خبر ۵۰۵۲۵ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹
استاندار قم:

فرش دستبافت قم جایگاه ویژه ای در کشور و دنیا دارد

استاندار قم گفت: فرش دستبافت قم جایگاه ویژه ای در کشور و جهان دارد ، احداث نمایشگاه فرش استان قم می تواند گامی بلند در جهت شناساندن فرش قم به کشور و جهان باشد که امیدواریم به زودی شاهد بهره برداری از فاز نخست این پروژه باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید مهدی صادقی ظهر پنجشنبه در چهارمین همایش گره طلایی استاد رشتی زاده که در تالار  مرکزی شهر برگزار شد درسخنانی اظهار داشت: فرش دستبافت قم جایگاه ویژه ای در سطح کشور و جهان دارد که می بایست تلاش شود تا این ظرفیت مطلوب استان و این هنر فاخر بیشتر شناسانده شود.

استاندار قم افزود: همایش گره طلایی استاد رشتی زاده که در سالهای اخیر برگزار می شود نقش موثری در راستای شناساندن فرش دستبافت قم دارد و  تجلیل از فعالان این صنعت انر پسندیده ای است که باید از دست اندرکاران برپایی این همایش تقدیر کرد.

وی به احداث نمایشگاه فرش استان قم اشاره کرد و بیان داشت: این پروژه در حال حاضر در حال تکمیل است و زیر ساخت های آن و همچنین راه های دسترسی یه این مجموعه در حال آمادا سازی است.

نماینده عالی دولت در استان همچنین ابراز داشت: با هماهنگی هایی که با وزارت صنعت ، معدن و تجارت صورت گرفته ، تلاش داریم که تامین اعتبار تکمیلی این پروژه هر چه زودتر محقق شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com