کد خبر ۵۰۵۶۳ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۴
فوتسال قم بازهم تحقیر شد؛

شکست سنگین تیم هیئت قم، در روز پیروزی خارج از خانه تیم آتلیه‌طهران قم

تیم فوتسال هیئت قم در خانه برابر پارسیان شهرک قدس با نتیجه پرگل تحقیر شد تا سقوط زودهنگام این تیم به لیگ دسته اول مسجل شود. اما تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم نهمین پیروزی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را مقابل تیم مقاومت البرز به دست آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، هفته بیست و یکم سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور عصر جمعه با برگزاری دیدار های مختلف به انجام رسید که یکی از مسابقات همزمان تیم بحران زده هیئت قم میزبان پارسیان شهرقدس بود.

 
دیدار دو تیم از ساعت 16 در سالن نخلستان به انجام رسید که نتیجه این مسابقه برای هر دو تیم قعر نشین جدول رده بندی بسیار حائزاهمیت بود چرا که در صورت پیروزی هر کدام تاحدودی از خطر سقوط نجات پیدا می کردند.
 
با توجه به حساس بودن مسابقه در دقایق ابتدایی هر دوتیم بازی محافظه کارانه را در دستور کار قرار دادند و چشم به ضد حملات دوخته بودند که در همان نیمه نخست علی عابدین بازیکن تاثیر گذار پارسیان گل نخست تیم خود را به ثمر رساند.
 
در حالی که تیم هیئت قم هنوز از شوک دریافت گل زودهنگام خارج نشده بود، پارسیانی ها جلوتر کشیدند و دومین توپ را توسط امین مهماندوست از خط دروازه نماینده قم عبور دادند و دقایقی بعد گل سوم شاگردان محمود خوراکچی مجددا توسط عابدین به ثمر رسید تا نشان دهند برای فرار از سقوط به قم آمدند.
 
دریافت سه گل برای تیم هیئت قم آنهم در دقایق ابتدایی نیمه نخست همبستگی تیمی آنها را بر هم زد تا تیم قم سردرگم تر از همیشه به بازی ادامه دهد،در ادامه روند یکی از گل های قم به وسیله مهدی فتح خانی جبران شد اما دقایق کوتاهی از شادی قمی نگذشت که عابدین سومین گل خود را به ثمررساند تا در این مسابقه هتریک کرده باشد.
 
در پایان نیمه نخست دو تیم با نتیجه چهار بر یک به سود پارسیان شهرقدس به رختکن رفتند که رقم خوردن این نتیجه نشان داد در نیمه دوم نیز گل های بیشتری در راه خواهد بود و قطعا تیم هیئت فوتبال برای جلوگیری از سقوط زودهنگام خود جلو می کشد تا نتیجه را جبران کند.
 
در آغاز نیمه دوم همانطور که پیش بینی می شد تیم هیئت قم بازی تهاجمی را در دستور کار قرارداد و چندین موقعیت را بر روی دروازه حریف خود خلق که یکی از آنها توسط سید حسین رضوی وارد دروازه پارسیان شد تا اختلاف به دوگل برسد.
 
در ادامه تیم پارسیان با فشارهای بی امان سه گل را به ثمر رساند تا شهرام شریف زاده هم در این هتریک کند و تعداد هتریک کنندگان به دو تن و در پایان دانیال گیویلی تیرخلاص را به چوخه قم زد.
 
با این حساب نتیجه 9 بر 2 به سود تیم پارسیان شهر قدس رقم خورد و باردیگر تیم هیئت قم در خانه تحقیر شد تا بی کفایتی مسئولان این تیم بیش از پیش مشخص شود.
 
تیمی که روزی برای تمام تیم ها خط و نشان می کشد با شکست تحقیر آمیز سقوط خود را به لیگ دسته اول مسجل کرد تا برگ زرینی دیگر در کارنامه آقایان ثبت شود، مبارک مدیران باشد.
 
نهمین پیروزی آتلیه‌طهران قم با عبور از مقاومت البرز
 
اما آتلیه طهران قم دیگر نماینده استان در لیگ برتر فوتسال کشور، در چارچوب هفته بیست و یکم در البرز با حساب 3 بر صفر مقاومت این شهر را از پیش رو برداشت.
 
آتلیه‌طهران قم ملقب به عکاس‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری حساس از هفته بیست و یکم برابر تیم مقاومت البرز صف‌آرایی کردند و با حساب سه بر صفر حریف خود را از پیش رو برداشتند.
 
شاگردان سیدوحید غیاثی که در بازی نیم‌فصل نخست در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم ابتدا از تیم مقاومت البرز سه بر صفر پیش افتاده و بازی برده را با تساوی سه بر سه عوض کرده بودند، در بازی برگشت برتر از حریف ظاهر شده و سه بر صفر حریف خود را مغلوب کردند.
 
نماینده فوتسال قم که در 20 بازی قبل خود از لیگ نوزدهم موفق به کسب هشت پیروزی شده بود، نهمین برد این فصل را مقابل تیم مقاومت البرز کسب کرد تا جمع امتیازات خود را به عدد 32 برساند و بدین‌ترتیب جایگاه پنجمی خود را در رده‌بندی لیگ برتر حفظ کند.
 
تیم آتلیه‌طهران قم از 21 بازی خود 9 پیروزی، پنج تساوی، هفت باخت، 54 گل زده، 50 گل خورده و 32 امتیاز دارد و هفته آینده در دیداری فوق‌العاده حساس‌تر در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان و پذیرای قهرمان فصل قبل یعنی گیتی‌پسند اصفهان خواهند بود.
 
فوتسالیست‌های تیم مقاومت البرز نیز امروز یازدهمین شکست خود در لیگ نوزدهم را در برابر تیم آتلیه‌طهران قم پذیرفتند و بدین‌ترتیب با کسب 6 برد، چهار تساوی، 11 باخت، 48 گل زده، 71 گل خورده و اندوخته 22 امتیازی در مکان یازدهم جدول رده‌بندی باقی ماندند.
 
در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور چهار تیم مس سونگون ورزقان، گیتی‌پسند اصفهان، آتلیه‌طهران قم و حفاری اهواز بالاتر از شاگردان سیدوحید غیاثی در تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در رده‌های اول تا چهارم ایستاده‌اند و نماینده قم پنجم است.
 
منبع : تابناک
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com