کد خبر ۵۰۶۳۶ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۷
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی:

حضور مقتدرانه ایران دردریا/انس با قرآن سرلوحه کارکنان نیروی دریایی

قم- ایرنا- فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور مقتدرانه ایران در دریاها گفت: نیروی دریایی ارتش در 3 حوزه ژئوپولتیک دریای خزر، دریای عمان و خلیج فارس حضور دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا، امیر دریادار حسین خانزادی روز یکشنبه دردیدار با آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید درقم، افزود: دراین راستا برای حضور در این مناطق حساس ژئوپلیتیکی ، 4 مجموعه نیروی دریایی شکل گرفته است.
وی دربخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: انس با قرآن یکی از مهم ترین موضوع هایی است که سرلوحه کارکنان نیروی دریایی قرار گرفته است تا بتوانند در عرصه های سخت دریا، حضور معناداری به عنوان مظهر اقتدار نظام و ملت در دریاها داشته باشد.
خانزادی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن در این نیرو گفت: امسال با حضور 120 تَن از کارکنان منتخب نیروی دریایی از سراسر کشور ،سی و هفتمین دوره مسابقه های قرآن کریم به مدت 2 روز در شهر مقدس قم برگزار شد.
ناخدا سوم حامد حسین پور مدیر دارالقرآن نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: سی و هفتمین دوره مسابقه های قرآن کریم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مدت 2 روز با حضور 120 تَن از کارکنان منتخب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از سراسر کشور در رشته های حفظ، قرائت، تفسیر و اذان برگزار شد.
در این دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از سراسر کشور حضور داشتند.
هم چنین تعدادی از فرماندهان ارشد نیروی انتظامی کشور که برای شرکت در دوره آموزشی بصیرت در قم شرکت کرده بودند نیز در این دیدار حضور داشتند.
7406/ 6133/ خبرنگار: عباس منجمی ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com