کد خبر ۵۰۶۴۶ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۶
رئیس هیئت تکواندو استان قم:

رقابت‌های انتخابی تیم ملی با معرفی برترین‌ها در قم پایان یافت

رئیس هیئت تکواندو استان قم گفت: رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نوجوانان کشور با معرفی افراد برتر در قم پایان یافت.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: پیکارهای انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان در حالی به انجام رسید که این مسابقات برای نخستین بار در تاریخ تکواندو قم به انجام رسید.

رئیس هیئت تکواندو استان قم افزود: در این دوره 500 هوگو پوش از سراسر کشور بر روی 5 شیاب چانگ در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان با یکدیگر به رقابت پرداختند تا در نهایت چهره افراد برتر مشخص شد.

وی با ابراز رضایت از نحوه برگزاری و سطح فنی بالای آن گفت: استان قم در مسابقات 25 ورزشکار را در ترکیب اصلی خود قرار داد که البته به علت سطح بالای پیکارها هیچ‌یک موفق به کسب مدال نشدند.

جمشیدی با بیان اینکه چهار نماینده از استان قم به‌عنوان داور فعالیت داشتند، عنوان کرد: میزبانی از مسابقات تیم ملی قطعاً منجر به افزایش سطح فنی تکواندوکاران قمی خواهد داشت که امیدواریم در مسابقات آینده از تجربه فنی خود استفاده کنیم.

به گفته وی اسامی افراد برتر هر وزن در سایت فدراسیون تکواندو اعلام‌شده و دختران مدال‌آور این رقابت‌ها جواز حضور در مرحله نخست انتخابی تیم ملی برای شرکت در پیکارهای کسب سهمیه المپیک نوجوانان و قهرمانی  نوجوانان جهان 2018 را کسب کردند.

رئیس هیئت تکواندو استان قم تصریح کرد: از روز بیست و سوم آذرماه نیز استان قم میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان در بخش پسران است که این مسابقات با حضور 720 تکواندوکار برگزار خواهد شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com