کد خبر ۵۰۷۱۲ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۰
تجلیل از امیر مهدی‌زاده در شورای اسلامی شهر قم ؛

قهرمان کاراته جهان کارمند شهرداری قم شد

در بیستمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم از امیر مهدی زاده قهرمان کاراته جهان تجلیل خواهد شد.در این جلسه با راي اعضای شورای اسلامی شهر این ورزشکار قمی كارمند سازمان فرهنگي ورزشي شهرداری قم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، در بیستمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم امیر مهدی زاده ورزشکار قمی و یکی از قهرمانان صاحب نام جهان در رشته کاراته مورد تجلیل قرار گرفت.

 
مهدی‌زاده کاراته کای وزن منهای ۶۰ کیلوگرم تیم ملی ایران و استان قم، آذرماه جاری در آخرین مرحله از لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۱۷ به میزبانی اوکیناوای ژاپن موفق شد نشان طلای این مسابقات را از آن خود کند.
 
در این جلسه با راي اعضای شورای اسلامی شهر این ورزشکار قمی كارمند سازمان فرهنگي ورزشي شهرداری قم شد.
 
عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم در این زمینه گفت: ماده 5 قانون استخدامی کشور  در بحث استخدام قهرمان‌های ملی بدون سپری کردن مراحل آزمون است و از این نظر نیز هیچ منع قانونی ندارد.
 
مدال‌هایم را مدیون اهل‌بیت(ع) هستم
 
امیرمهدی زاده در جلسه علنی شورای شهر قم اظهار داشت: کوچک‌ترین حرکات بنده زیر نظر جوان‌ها است و همیشه سعی کردم در زندگی در زمینه فرهنگی به‌گونه‌ای عمل کنم تا اگر کسی مرا الگو قرار داد، ناامید نشود.
 
قهرمان کاراته جهان افزود: در مسابقات موفقیت‌های بسیار زیادی را کسب کرده‌اند اما خیلی‌ها به جهت انس با ائمه (ع) به‌ویژه حضرت ابوالفضل(ع) را به سخره می‌گیرند اما در مبارزات ورزشی برخی تصمیماتی که در زمین اجرا می‌شود، همان دست‌های غیب و اعتقادی است که دارم.
 
ملی‌پوش تیم ملی کاراته استان قم، بیان کرد: تمام افتخاراتم را مرهون اهل‌بیت(ع) هستم، امیدوارم بتوانم از نظر فرهنگی خوب باشم.
 
وی با اشاره به اینکه رشته کاراته در المپیک 2020 وارد خواهد شد، گفت: از سال 2018 سهمیه المپیک کاراته آغاز می‌شود که امیدوارم با حمایت دوستان و دعا خیر مدم بتوانم مدال المپیک را کسب چراکه در استان قم و کشورمان تاکنون چنین مدالی را نداشته‌ایم.
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com