کد خبر ۵۰۷۲۶ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۱
معاون استاندارقم؛

انتقاد معاون استاندار قم از برخورد محافظه‌کارانه برخی مدیران دانشگاه‌ها در برخورد با دانشجویان

معاون استاندار قم گفت: اگر انسان براساس قانون حرکت کند، دیگر لزومی برای محافظه‌کار بودن وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ احد جمالی معاون استاندارقم؛ پیش از ظهر امروز در دیدار با دبیران تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز علمی که در تالار امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد، ضمن عرض تبریک اعیاد ربیع‌الاول اظهار داشت: قسمت مهمی از هویت شخصیتی انسان در دانشگاه‌ها شکل می‌گیرد.

وی با انتقاد از برخورد محافظه‌کارانه مدیران دانشگاه‌ها در برخورد با دانشجویان گفت: اگر انسان براساس قانون حرکت کند، دیگر لزومی برای محافظه‌کار بودن وجود ندارد.

معاون استاندار قم با بیان اینکه امروز دوران بالندگی و فرزانگی انقلاب است، گفت: دانشجوی امروز مدیر آینده ماست این مدیر باید تمرین مواجهه مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را داشته باشد.

وی یکی از شاخصه‌های انقلابی‌بودن را داشتن جسارت لازم و معقول بیان کرد و ادامه داد: یکی از آفاتی که در مدیریت جامعه وجود دارد این است که سنتی برخورد می‌کنیم در حالی‌که دنیا به‌صورت لحظه‌ای در حال تغییر است، در مقابل تغییر نباید مقاومت کرد بلکه باید مدیریت شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم یکی از آفات میان تشکل‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را بالا نبردن ظرفیت خود بیان کرد و افزود: اگر بنا باشد جامعه ما از اقتصاد تک‌محصولی رهایی پیدا کند جایگاهش دانشگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه باید دانشگاه‌ها به سمت دانش‌بنیان شدن کشور بروند، ابراز کرد: مشاوره در رابطه با مسائل اجرایی و تخصصی اگر از جانب نخبگان دانشگاهی باشد دیوان‌سالاری اداری نیز شکسته خواهد شد.

جمالی با اشاره به برون‌سپاری فعالیت‌های خدماتی و عمومی دولت گفت: یک سری خدماتی که سبب متورم شدن دولت شده باید رعایت شده و دولت سبک‌تر حرکت کند، در حالی‌که حاضر اساسی‌ترین مشکل ما بیکاری و اصلی‌ترین مشکل نیز مسئله بیکاری تحصیل‌کردگان است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com