کد خبر ۵۰۷۴۵ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۴

مراسم اختتامیه جشنواره نماز دانشگاه علوم پزشکی قم

کانون خبرنگاران نبأ: مسئول نهاد نمایندگی دانشگاه علوم پزشکی قم از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره نماز دانشگاه علوم پزشکی قم خبرداد و گفت: جشنواره علمی و فرهنگی نماز در دانشگاه علوم پزشکی قم خوش درخشید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبا، حجت الاسلام و المسلمین طاهری با اشاره به برگزاری جشنواره بزرگ نماز دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار داشت: اولین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری نماز دانشگاه علوم پزشکی قم در چهار بخش: علمی، هنری ، ادبی و ایده پردازی توسط کانون دانشجویی معراج این دانشگاه به اتمام رسید و مراسم اختتامیه آن دوشنبه ۲۷ آذر ماه در این دانشگاه برگزار می شود.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه این جشنواره در راستای ترویج فرهنگ نماز در بین دانشگاهیان و تبین اهمیت سلامت معنوی برگزار شده افزود: ضرورت برگزاری این جشنواره از این جهت بود که تهذیب و سلامت معنوی فرد مقدم بر تحصیل است و شاخص مهم سلامت معنوی و تهذیب که ظرفیت وجودی انسان را آماده برای پذیرش علم می نماید نماز و ارتباط با خدا و سبک زندگی الهی است.

وی رسالت امروز فعالین فرهنگی دانشگاه را در گام اول ترویج فرهنگ نماز خواند و گفت: چون نماز میزان پذیرش هر عمل نیکی است اولین اقدام هر تشکل و کانونی ملتزم نمودن اعضای خود به نماز اول وقت و همراه با جماعت است.

حجت الاسلام طاهری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: با توجه به جایگاه و اهمیت نماز و نقش آن در همه ابعاد زندگی، اولین رسالت تبلیغی و مهمترین فعالیت فرهنگی حوزه و دانشگاه ترویج فرهنگ نماز است.

وی از برگزار کنندگان این جشنواره تشکر و خاطر نشان کرد: آنچه من از آثار تولیدی رسیده ملاحظه کردم در سطح علمی بالایی بوده و مقالات خوبی در حوزه میان رشته ای و ارتباط سلامت و نماز رسیده و همچنین اثرهای هنری خوبی هم واصل شده که بی تردید مستحق انتخاب کشوری هستند و این آثار باید در فضای رسانه ای و مجلات علمی مورد استفاده قرار گیرد . حجت الاسلام طاهری از مسئولین استان و دانشگاه و اساتید دانشگاه خواست با حضور خود در اختتامیه این جشنواره اعضای کانون دانشجویی معراج( نماز) را مورد مهر خود قرار دهند.

سیدمحمدمهدی مؤذن

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com