کد خبر ۵۰۸۳۳ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۴

یادواره شهدای محله چهل اختران و سردار شهید کلهری در قم برگزار شد

مراسم یادواره شهدای محله چهل اختران و سردار شهید مصطفی کلهری با حضور خانواده‌های شهدا، عموم مردم و جمعی از مسئولان از جمله احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم یادواره شهدای چهل اختران و سردار شهید مصطفی کلهری شامگاه پنجشنبه با حضور پرشور خانواده‌های شهدا و عموم مردم شهید پرور استان قم در جوار آستان امامزاده موسی مبرقع(ع) در مسجد چهل اختران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید حسین آقامیری سخنران برجسته حوزه علمیه قم در سخنانی با تأکید بر اینکه جوانان و نوجوانان باید با شهدا آشنا شوند اظهار داشت: الگوبرداری از آموزه‌های شهدا که مبتنی بر آموزه‌های اهل‌بیت(ع) است می‌تواند جامعه را از بسیاری از مشکلات در امان نگه دارد.

بر اساس این گزارش مدیحه‌سرایی سید محسن بنی فاطمه در وصف شهدای دفاع مقدس از دیگر بخش‌های مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای چهل اختران و سردار شهید مصطفی کلهری بوده است.

گفتی است این مراسم با مشارکت پایگاه مقاومت شهید کلهری حوزه شهید امرالله قربانی، کانون فرهنگی هنری توحید، ناحیه امام حسین(ع)، قرارگاه فرهنگی مسجد چهل اختران، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، شهرداری منطقه یک قم و جمعی دیگر از مجموعه‌های فرهنگی برگزار شد.

همچنین احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، احمد بیطرفان معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، حسن مالکی‌نژاد عضو شورای شهر قم و جمعی دیگر از مسئولان استانی نیز در این مراسم یادواره شهدا حضور داشتند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com