کد خبر ۵۰۸۷۹ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۲
آیت الله سبحانی؛

فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه باید در تمامی کشور به‌صورت یکسان ارائه شود

آیت الله سبحانی گفت:فعالیت‌های مرکز خدمات باید در تمامی کشور به‌صورت یکسان ارائه شود تا احساس نشود که این خدمات فقط در شهر قم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت الله جعفر سبحانی در دیدار با رئیس و جمعی از مسئولان مرکز خدمات حوزه علمیه، با اشاره به برخی از مشکلات طلاب قبل از تشکیل مرکز خدمات، گفت: اقدام رهبری در تأسیس مرکز خدمات، قدم بسیار خوبی در حیات طلاب است و هیچ‌کس نمی‌تواند به آن کوچک‌ترین خرده‌ای بگیرد و قطعاً مورد اقبال همه است.

وی ضمن تأکید بر هجرت طلاب از قم بیان کرد: فعالیت‌های مرکز خدمات باید با هدف هجرت طلاب از قم باشد و فعالیت‌های این مرکز باید طوری برنامه‌ریزی شود که بعد از مدتی طلاب تشویق شوند به شهرهای خود برای تبلیغ علوم دینی بازگردند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: شهرهای مختلف، مبلغ و امام‌جمعه، و بسیاری از مساجد، امام جماعت می‌خواهند و نیاز است طلاب به شهرهای خود بازگردند؛ فعالیت‌های مرکز خدمات باید در تمامی کشور به‌صورت یکسان ارائه شود تا احساس نشود که این خدمات فقط در شهر قم است.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی مرکز خدمات افزود: در بخش فرهنگی، فعالیت‌های قرآنی باید مورد توجه قرار بگیرد، چراکه حفظ قرآن یک نوع کمال است و انسان را از گناه بازمی‌دارد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com