کد خبر ۵۰۸۸۱ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۱
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم؛

پروژه فاضلاب منطقه پردیسان به لحاظ حجم کار یک پروژه بزرگ است

رضوی گفت:پروژه فاضلاب منطقه پردیسان به لحاظ حجم کار یک پروژه بزرگ است وبی توجهی به ضرورت احداث این پروژه،معضلات بزرگی را برای منطقه پردیسان به وجود می‌آورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سید حسن رضوی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم، با اشاره به وضعیت پروژه فاضلاب منطقه پردیسان اظهار کرد: برای واگذاری این پروژه به بخش خصوصی، دو بار فراخوان داده شده است، اما با این وجود هیچ سرمایه گذاری که حاضر باشد صفر تا صد این پروژه را بدون پیش شرطی احداث کند، برای پروژه فاضلاب پردیسان اعلام آمادگی نکرد.

وی ادامه داد: پروژه فاضلاب منطقه پردیسان به لحاظ حجم کار یک پروژه بزرگ است و بی توجهی به ضرورت احداث این پروژه، معضلات بزرگی را برای منطقه پردیسان به وجود می‌آورد، امیدوار هستیم که تصمیمات گرفته شده در خصوص پروژه فاضلاب منطقه پردیسان عملیاتی شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم افزود: باید هر چه زودتر مشکل فاضلاب منطقه پردیسان حل شود، حل این مشکل نیازمند ایجاد زیرساخت‌های لازم است، احداث پروژه فاضلاب منطقه پردیسان به همراه تصفیه خانه نیاز به 140 میلیارد تومان اعتبار دارد که رقم سنگینی است.

وی ادامه داد: اکثر سرمایه گذاران برای احداث پروژه فاضلاب منطقه پردیسان قم شرایطی را مطرح کردند که تحقق این شرایط برای شرکت آب و فاضلاب استان ممکن نیست، اکنون پیشنهادی مطرح شده است که در قالب استفاده از زیرساخت‌های مسکن مهر و کمک شورای شهر قم، پروژه فاضلاب در منطقه پردیسان احداث شود.

رضوی با اشاره به وضعیت منطقه پردیسان اظهار کرد: این منطقه همچون یک شهر است که اسکان حدود 300 هزار نفر در آن پیش بینی شده است، تامین اعتبارات پروژه فاضلاب منطقه پردیسان باید در چارچوب زیرساخت‌های مسکن مهر باشد و با مشارکت مردم، استان و وزارت نیرو این پروژه به نتیجه برسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: بلوار مرجعیت که راه دسترسی مناسبت تری را برای منطقه پردیسان ایجاد می‌کند، تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com