کد خبر ۵۰۸۸۳ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۳

مرد سال فوتسال آسیا در قم تجلیل شد

ستاره فوتسال قم در تیم ملی کشور به پاس کسب سومین عنوان مرد سالی فوتسال قاره کهن در مراسمی با حضور مسوولان استان قم از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم مورد تجلیل واقع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، علی اصغر حسن زاده که سه عنوان مرد سالی فوتسال آسیا را در ویترین افتخارات خود داراست به پاس کسب افتخاراتش در مراسمی با حضور مسوولان استان قم مورد تجلیل قرار گرفت.

علی‌اصغر حسن‌زاده امسال سومین عنوان مرد سالی فوتسال آسیا را از سوی کنفدراسیون فوتبال قاره کهن به خود اختصاص داد و بدین‌ترتیب برای سه بار در سال‌های 2014، 2016 و 2107 عنوان مرد سال فوتسال آسیا را به فوتسال ایران اختصاص داد و از این نظر رکورددار شد.

حسن‌زاده به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات بازی‌های 2017 داخل سالن آسیا با تیم ملی به مقام نخست و عنوان قهرمانی قاره آسیا دست پیدا کرد تا موفقیتی دیگر در کارنامه فوتسالی ساری جاری خود به ثبت برساند.

علی‌اصغر حسن‌زاده که سابقه کسب چندین مقام قهرمانی مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا را دارد در سال 2016 برای سومین بار در ترکیب تیم ملی فوتسال ایران راهی بازی‌های جام جهانی فوتسال شد و در کشور کلمبیا با تیم ملی ایران، عنوان سومی جام جهانی را برای نخستین‌بار به دست آورد.

تمام این موفقیت‌ها موجب شد تا مراسمی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم به پاس افتخارات کسب شده توسط علی‌اصغر حسن‌زاده برگزار شود، مراسمی که در آن امیر آبادی نماینده شریف مردم قم در مجلس شواری اسلامی، حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال به همراه جمعی کثیری ای اهالی فوتبال و فوتسال قم حضور داشتند و مرد پرافتخار فوتسال قم تجلیل شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com