کد خبر ۵۰۸۹۳ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۶

کشف بیش از 140 کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم

قم - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: بیش از 140 کیلوگرم انواع مواد مخدر با اجرای طرح عملیاتی «فتح» در این استان کشف و ضبط شد که 120 قاچاقچی و معتاد نیز دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا از پایگاه خبری پلیس قم، سرهنگ صیاد درویشی روز شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی استان طرح عملیاتی «فتح» را با بیش از 300 تن به منظور ارتقاء امنیت روانی شهروندان در شهر قم و مبارزه با توزیع و عرضه کنندگان مواد مخدر و دستگیری عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر اجرا کردند.
وی با بیان این که این طرح 48 ساعت به طول انجامید افزود: در این طرح سه هدف عمده از جمله مبارزه جدی با خرده فروشان، مهار و کنترل جرایم مرتبط با مواد مخدر مانند سرقت و پاکسازی مناطق آلوده دنبال شد.
درویشی بیان داشت: در این عملیات 120 تن از عناصر اصلی توزیع و فروش مواد مخدر به ویژه خرده فروشان و قاچاقچیان که 40 تن از آنها خرده فروش هستند، دستگیر شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در مجموع حدود 100 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و 41 کیلوگرم نیز از نوع حشیش کشف شد.
وی گفت: به طور حتم این عملیات ها که در قالب طرح قدر و به صورت محله محور است، مستمر خواهد بود و پلیس در این طرح نقاطی را که آلوده به مواد مخدر است را شناسایی و آن مناطق را تحت هدف قرار داده و در ماه های آتی نیز دنبال خواهد کرد.
درویشی تصریح کرد: از شهروندان می خواهیم که نسبت به محیط زندگی خودشان حساس باشند و اگر اطلاعاتی در این حوزه دارند پلیس را در جریان قرار دهند تا بتوانیم با کار اطلاعاتی و عملیاتی مناسب نسبت به دستگیری قاچاقچیان و پاکسازی این محله ها اقدام کنیم.
وی گفت: شهروندان فقط از طریق سامانه 110 می توانند اخبار و اطلاعات مربوط به این حوزه را در اختیار پلیس قرار دهند.
1175 / تنظیم و انتشار: رضا علیمحمدی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com