کد خبر ۵۰۸۹۸ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۸

شهبازپور از صبای قم خداحافظی کرد/ نمی‌توانی خدمت کنی برو تا خیانت نکنی‌!

مدیر روابط عمومی باشگاه صبای قم از این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال صبای قم پس از کسب چند نتیجه ناامید کننده و داشتن بدهی‌های فراوان مربوط به فصول گذشته سرانجام صدای اعضای کلیدی باشگاه را درآورد.   روز گذشته رضا رهقی سرپرست باشگاه صبای قم از سمت خود استعفا کرد تا نوبت به مهره تعیین کننده و کلیدی باشگاه صبا محمد رضا شهبازپور برسد تا وی نیز از سمت خود اعلام کناره گیری کند. وی عنوان کرده است:


«نمیتوانی خدمت کنی برو تا خیانت نکنی»


بیشتر نزدیکان باشگاه به مشکلات باشگاه واقف هستند و با علم به تمامی مشکلات صبا وارد این عرصه شدیم، امید داشتیم با داشتن تجربه کافی و دوستان توانمند تیم فوتبال صبا را از بحران نجات دهیم.   از همان ابتدا بزرگترین مشکل‌مان بازیکنانی بودند که مد نظر اقای افاضلی بودند ولی بدلیل مشکلات جذب بازیکن نتوانستیم ان‌ها را جذب کنیم که در نهایت چند تن از آنان به سبب اتفاقات نا خوشایند بیرون ماندند. خیلی تلاش کردیم و برای رفع مشکلات باشگاه دوندگی کردیم، ولی متاسفانه راه به جایی نبردیم.

با تمام مشکلات مالی باشگاه در حد توان سعی در اداره امور باشگاه کردیم، ولی هیچ حمایت مالی از سوی هیچ شخص و ارگانی به جز آقای کشوری فر که تنها حامی تیم در استان هستند نشدیم. از تمامی هواداران و دست اندر کاران استان قم تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند و احساس می‌کنم دیگر نمی‌توان با شرایط باشگاه و سرمربی فعلی باشگاه ادامه داد.»  
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com