کد خبر ۵۰۹۱۴ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۵
رئیس انجمن موتای استان قم:

پیکارهای موتای قهرمانی استان قم برگزار شد

رئیس انجمن موتای استان قم گفت: نخستین دوره پیکارهای موتای قهرمانی استان قم برگزار شد.

علی یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: نخستین دور رقابت‌های موی تای استان قم یادواره شهید حججی با حضور مبارزان بسیار زیادی در قم برگزار شد.

رئیس انجمن موتای استان قم افزود: در این دوره از مسابقات 145 مبارز برای مشخص شدن افراد برتر با یکدیگر مبارزه کردند که موی تای استان قم برای نخستین بار شاهد حضور چنین جمعیتی بود.

وی در مورد رشته موی تای توضیح داد: موی تای یک‌رشته رزمی است که ورزش ملی تایلند است اما برخی حرکات این رشته شباهت‌هایی به کیک بوکسینگ، بوکس و کونگ‌فو دارد.

یزدی در مورد نحوه برگزاری مسابقات این رشته نیز گفت: مسابقات این رشته در رینگ برگزار می‌شود و مبارزات آن به‌صورت برخورد کامل و آزاد است.

رئیس انجمن موی تای استان قم بیان کرد: در پایان مسابقات یک‌روزه قهرمانی استان، قنبری، شاهسوند، قنبری، رضایی، صالحی، صالح نیا و سنگابی در بخش نونهالان و قنبری، بیگی، رمضانی، شعبانی، هنرجی، برزگر، کریمی، اکبری مقدم  ایزدی و بیاتی در  رده سنی نوجوانان به عناوین نخست دست یافتند.

یزدی تصریح کرد: در رده سنی جوانان زلفی، صادقی، برمر، رحیمی، کاویانی، عباس نژاد، جمشیدی، بالوی زاده، نورالهی، بادی، میرزایی و ابوطالبی و در رده سنی بزرگسالان هم  اسماعیل گنجه، مختاری، قنبری، صالحی نیا، بخشی، امیری، حیدری، معصومی و امیدی در اوزان مختلف صاحب گردن‌آویز طلا شدند.

رئیس انجمن موتای استان قم بیان کرد: افراد برتر بزرگسالان به اردوی تیم منتخب استان برای حضور در مسابقات کشوری که بهمن‌ماه برگزار خواهد شد دعوت شدند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com