کد خبر ۵۰۹۷۸ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۴

تقدیر از 2 راننده خوش ذوق در قم

دو تن از رانندگان خوش ذوق قمی در بحث تزئینات محیطی و توزیع کتاب در اتوبوس و تاکسی در شورای اسلامی شهر قم مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار ایسنا، این دو راننده خوش ذوق در شامگاه دوشنبه در بیست و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در ساختمان شهید باکری از سوی اعضای شورای اسلامی شهر قم تجلیل شدند.

عبدالله جلالی، رئیس شورای اسلامی شهر قم با تقدیر از محمد مروتی و عباس خوش‌گفتار رانندگان خوش ذوق و فهیم قمی عنوان کرد: شهر قم به لحاظ توریست مذهبی و حضور مهمانان داخلی و خارجی جایگاه ویژه ای در سطح کشور دارد و در آن حمل و نقل از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

وی تصریح کرد: نوع برخورد، مروت با مسافران،  ایجاد شادابی و رعایت اخلاق خوب می تواند سفری ماندگار برای مسافران و گردشگران ایجاد کند؛ در قم رانندگان بسیاری دارای این ویژگی ها و شایسته تقدیر هستند که به صورت نمادین از این دو راننده خوش ذوق تجلیل می شود.

روح الله امراللهی عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اقدامات این دو راننده خوش ذوق در ناوگان عمومی شهر قم خاطرنشان کرد:تزئینات در تاکسی و اتوبوس دارای محدودیت و بعضا ممنوعیت هایی است اما برخی از رانندگان خوش ذوق با ایجاد محیطی زیبا و یا توزیع کتاب خدمات ارزنده ای را ارائه می نمایند. یکی از این رانندگان با فرهنگ با توزیع کتاب به مردم در تاکسی، تعمق و تفکر خود را در کتاب خوانی نشان می دهد.

عضو شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: برخی از اتوبوس‌رانان نیز اقدام به ایجاد فضای سبز و مطلوب در اتوبوس کرده‌اند. این راننده اتوبوس در واقع در سرویس عمومی با ایجاد فضای سبز و چند باکس گل و گیاه و نه با تزئیناتی که در بازار وجود دارد و بعضا مشکلاتی را ایجاد می کند توانسته محیطی زیبا و جذابی را به وجود بیاورد.

امراللهی عنوان کرد: امیدواریم این فرهنگ برای همه هم صنفی های این رانندگان خوش وق تبیین شود تا مردم و شهروندان بتوانند در استفاده از ناوگان عمومی حس میزبانی از مهمان را داشته باشند.
انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com