کد خبر ۵۱۰۲۶ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز؛

اجرای طرح ممیزی انرژی در بوستان‌های شهر استان قم

برای اجرای طرح ممیزی انرژی در بوستان‌های شهر توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز در سال جاری اعتبار 2 میلیارد ریالی پیش‌بینی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ پیام جوادیان ، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز با بیان اینکه این سازمان برای اجرای طرح ممیزی انرژی در بوستان‌های شهر در سال جاری اعتبار 2 میلیارد ریالی پیش‌بینی کرده است، اظهار کرد: در شرح خدمات این پروژه ضمن استفاده از تجربیات همکارانمان در دیگر استان‌ها مثل تهران و اصفهان، در واحد نت سازمان نواقص موجود برطرف و بر اساس نیاز سنجی انجام شده شرح خدمات پروژه تعریف و اسناد پیمان تهیه شده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر پیمانکار طرح کار خود را از اواسط مهرماه آغاز کرده است  گفت: امیدواریم تا اواسط بهمن ماه مرحله نخست شناسایی مشکلات و انشعابات را به اتمام برسد.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه در مرحله پایانی این پروژه پیشنهادات پیمانکار طرح در راستای کاهش مصرف انرژی و همچنین کاهش هزینه‌های نگهداری بررسی می‌شود گفت: در صورت تأیید به عنوان طرح پایلوت در یکی از مناطق هشتگانه این طرح اجرایی خواهد شد و پیش بینی‌ها نشان می‌دهد با اجرای این طرح شاهد کاهش 30 درصدی مصرف و هزینه‌های انرژی خواهیم بود.
وی اذعان کرد: در نهایت طبق اولویت بندی‌هایی که انجام می‌شود روند اصلاحات و اجرایی کردن نتایج این طرح در همه مناطق به تدریج انجام خواهد شد.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com