کد خبر ۵۱۰۸۵ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۷
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

آیت‌الله حائری‌شیرازی در مسیر انقلاب متحمل رنج‌های فراوانی شد

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله حائری‌شیرازی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، در پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: خبر ارتحال عالم فرزانه حضرت آیت‌الله محمد‌صادق (محی‌الدین) حائری‌شیرازی، نماینده سابق ولی فقیه در استان فارس و عضو اسبق مجلس خبرگان رهبری موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

در این پیام تصریح شده است: این عالم وارسته، انقلابی و متعهد، از مبارزان فعال و برجسته در نهضت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی به شمار می‌رفت و در این مسیر متحمل رنج‌های فراوان زندان، شکنجه و تبعید شد. این استاد برجسته اخلاق که سال‌ها حضور پرثمری در جایگاه امامت جمعه شیراز داشت، در مسجد، مدرسه و بر منبر خطابه با بیانی زیبا و غنی، سعی وافری در ترویج معارف اسلام ناب محمدی داشت و در طول عمر پربرکت خویش جمع کثیری از مردم و طلاب را از معارف مکتب اهل بیت (ع) بهره‌مند ساخت.

در این پیام افزوده شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این عالم مجاهد و انقلابی را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، مراجع معظم تقلید «دامت برکاتهم»، حوزه‌های علمیه و مردم شریف استان فارس، فرزندان محترم و دیگر بازماندگان آن فقید سعید تسلیت عرض کرده، رحمت و مغفرت الهی برای آن عالم ربانی و صبر و اجر برای مصیبت دیدگان از خداوند متعال مسألت می‌کند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com