کد خبر ۵۱۲۱۴ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۳

خبرنگاران ورزشی قم به مصاف هنرمندان ایران می روند

منتخب خبرنگاران ورزشی و پيشكسوتان قم در ديداری دوستانه با هدف كمك به هموطنان زلزله‌زده در كرمانشاه مقابل تيم هنرمندان ايران به ميدان می رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  مسابقه دوستانه و خیرخواهانه بین خبرنگاران ورزشی و پیشکسوتان قم با تیم منتخب هنرمندان ایران با نیت خیرخواهانه و با پیگیری‌های موسسه فرهنگی ورزشی رسانه‌گستر کریمه و چند دستگاه استانی برنامه‌ریزی شده و عصر چهارمین روز دی‌ماه در قم برگزار می‌شود.

 

قرار است در این مسابقه دوستانه چهره مطرح عرصه هنر شامل سینما و تلویزیون و همچنین برخی دیگر از هنرمندان نظیر خواننده‌ها و بازیگران تئاتر کشورمان با تیمی منتخب متشکل از خبرنگاران ورزشی و پیشکسوتان فوتسال و فوتبال قم مسابقه بدهند.

 

با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده بین مسوولان دو تیم و عوامل برگزاری، این بازی تدارکاتی جنبه خیرخواهانه دارد و عواید آن برای کمک به هموطنان زلزله‌زده در کرمانشاه اختصاص خواهد یافت، در حالی که این رقابت جذاب ورزشی از ساعت 19:30 دقیقه عصر روز دوشنبه چهارم دی‌ماه به میزبانی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شود.

 

عوامل برگزاری این مسابقه خیرخواهانه از تمام علاقمندان به ورزش به ویژه مردم شریف قم و دوست‌داران عرصه ورزش و هنر دعوت کرده حتما در روز برگزاری این بازی با حضور در سالن شهید جعفر حیدریان قم، بر جذابیت‌های این رقابت دوستانه و خیرخواهانه افزوده و کمک‌های خود را برای یاری هموطنان زلزله‌زده غرب کشور اختصاص دهند.

 

انتهای پیام /ت

بازی فوتبال  خیرخواهانه  خبرنگاران ورزشی قم و هنرمندان ایران
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com