کد خبر ۵۱۳۲۵ انتشار : ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۳۵

نفس‌های آخر لیگ برتر فوتسال و مثلث مدعیان

در فاصله سه هفته تا پایان لیگ برتر فوتسال سه تیم از شانس قهرمانی برخوردارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایسنا، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال در حالی فردا (پنج‌شنبه) برگزار می‌شود که سه تیم در فاصله سه هفته تا پایان فصل، شانس قهرمانی دارند اما تیم مس سونگون با حاشیه‌ امنیت پنج امتیازی نسبت به تیم گیتی‌پسند و شش امتیازی نسبت به تاسیسات دریایی، خودش را به جام قهرمانی نزدیک‌تر می‌بیند.

مسی‌ها فردا میزبان مقاومت البرز هستند. تیمی که با قرار گرفتن در رده دهم، یکی از کاندیداهای سقوط محسوب می‌شود و می‌تواند با پیروزی مقابل مس، تا حدود زیادی ماندنش در لیگ برتر را قطعی کند. حمید احمدی بازیکن مصدوم مس همچنان نمی‌تواند به میدان برود و مقابل مقاومت البرز نیز غایب است.

گیتی‌پسند دومین مدعی لیگ و مدافع عنوان قهرمانی نیز در حالی مهمان فرش‌آرای مشهد است که تنها به کسب سه امتیاز بازی می‌اندیشد. فرش‌آرا نیز هر چند از خطر سقوط فرار کرده اما کادر فنی آن به دنبال بالا آمدن از رتبه هفتم است تا بتواند انتظارات باشگاه و هواداران برای قرار گرفتن بین پنج تیم اول را محقق سازد.

همچنین شاگردان وحید شمسایی در تاسیسات دریایی تهران باید در قم رو در روی آتلیه طهران قرار گیرند. دریایی‌ها همواره در قم بازی سختی داشتند اما در بازی فردا نماینده قم نه شانس قهرمانی دارند و نه برای ماندن در لیگ می‌جنگند. آتلیه رده پنجمی با چنین شرایطی مقابل مس نیازی به آب و آتش زدن ندارد و شاگردان شمسایی از این جهت کار راحتی پیش رو خواهند داشت.

برنامه کامل بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال:

پنج‌شنبه ۷ دی- ساعت ۱۶

پارسیان شهر قدس- شهروند ساری

آتلیه طهران قم- تاسیسات دریایی تهران

مقاومت قرچک- آذرخش بندرعباس

مس سونگون ورزقان- مقاومت البرز

شهرداری ساوه- لبنیات ارژن شیراز

فرش آرا مشهد- گیتی پسند اصفهان

حفاری اهواز - هیات فوتبال قم

انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com