کد خبر ۵۱۳۳۴ انتشار : ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
انتقادطلاب حوزه علمیه قم به ترویج تفکر لیبرالی و اشرافی گری :

اقدامات انحصاری دفتر تبلیغات اسلامی قم برای استاد اخلاق در قم!

تطهیر و تقدیس کسی که از هیچ اقدامی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام عظمای ولایت حفظه الله تعالی دریغ نکرده میباشد ، کسی که نه تنها خودش بلکه خانواده خود نیز در فتنه که فقط یکی و مهمترین بروز و ظهور شخصیت اوست نقش مستقیم داشته است ، آیا در قم که مهد انقلاب و مطالبه گری است درست می باشد؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه قم با صدور پیامی نسبت به برگزاری همایش بررسی شخصیت و اندیشه اخلاقی آیت الله هاشمی رفسنجانی در مرکز همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم واکنش نشان داده اند ، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حجت الاسلام احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی
سلام علیکم


شما که منصوب رهبر معظم انقلاب ادام الله ظله هستید و چنین جایگاهی دارید آیا شایسته است که عده ای شما و دستگاه تحت مدیریت شما را در راستای اهداف پلید خودشان هزینه کنند؟ شما که الحمد لله در فتنه از همراهی این طیف مبرا بودید آیا با همراهی همایش تجلیل از کانون فتنه، دیگر جایگاهی در میان حتی منصفین حوزوی خواهید داشت؟


هفتم و هشتم دیماه پایان خواهد پذیرفت اما آیا فکر نه دیماه و دهه بصیرت هم شده است؟ قم مهد اسلام و انقلاب است و همیشه ثابت کرده که در مواقع حساس با تمام توان به میدان خواهد آمد و آن روز دیگر مجالی برای توجیه و عذر و بهانه نخواهد بود چرا که آبی که رفت به جوی باز نخواهد گشت.


نجابت و سکوت عالمانه بدنه حوزه در برابر فعالیتهای ساختار شکنانه که به فرموده حضرت امام خامنه ای حفظه الله اکثریت انقلابی هستند حمل بر بی توجهی نشود. قطعا همه رفتارهای مسئولین با چشمان تیز و دقیق طلاب انقلابی رصد میشود و در موقع خود پاسخ و حرکت مناسب را در پی خواهد داشت.


جناب آقای واعظی مجموعه تحت مدیریت شما آیا تاکنون همایشی در تجلیل از مقام شامخ اساتید برجسته اخلاق مانند حضرات آیات میانجی، شاه آبادی، انصاری شیرازی، خوشوقت، آقا مجتبی تهرانی و . . . رحمهم الله که هر کدام از منظری منحصر به فرد بودند داشته ؟


و از همه مهم تر اینکه امام خامنه ای حفظه الله تعالی فرمودند الگوی حوزه های علمیه در عرفان و اخلاق بایست شخصیت حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه باشد. آیا تاکنون اندک تلاشی در این راستا در پرونده مجموعه شما ثبت گردیده است؟


حال با این اوصاف بعد از برگزاری همایش بررسی شخصیت و اندیشه اخلاقی کانون فتنه آبرویی برای حوزه ها و مجموعه شما خواهد ماند؟ امیدواریم با تمهیدات و تصمیمهای مدبرانه جناب عالی این بحران به خوبی ختم به خیر شود.


نا گفته از قبل معلوم است که اهداف این قبیل همایشها ترویج تفکر لیبرال و اشرافی گری که در ساختمانهای جدید حوزه دل همه اهل معرفت و انقلابی را به درد آورده و در نهایت تطهیر و تقدیس کسی که از هیچ اقدامی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام عظمای ولایت حفظه الله تعالی دریغ نکرده میباشد. کسی که نه تنها خودش بلکه خانواده خود نیز در فتنه که فقط یکی و مهمترین بروز و ظهور شخصیت اوست نقش مستقیم داشته است.


در ضمن جهت یادآوری بعض سجایای اخلاقی آقای هاشمی که در کتب خاطرات و توئیت شخصی وی ثبت میباشد محضر شما ارائه میگردد :
توییت : الان دنیای موشک نیست بلکه دنیای گفتمان است که با واکنش صریح رهبر انقلاب واقع شد
رهبر انقلاب: اینکه بعضی‌ها بیایند بگویند «فردای دنیا، فردای مذاکره است، فردای موشک نیست»، این حرف اگر از روی ناآگاهی گفته شده باشد، خب ناآگاهی است، اگر از روی آگاهی گفته شده باشد، خیانت است...... (۱۳۹۵/۱/۱۱)
اسکی روی آب در تفرجگاه پهلوی در سد لتیان در روز تاسوعا و عاشورای حسینی  که با قلم خود هاشمی در کتاب خاطرات وی ذکر شده.
والعاقبه للمتقین

جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه قم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
3
۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵

چقدر بی ادب!

پاسخ
3
طلبه جانباز ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۶

تهوع آوره این همه کینه و تفرقه افکنی.
شما کی هستین که بخواهین انتقاد کنین آن هم در باره شخصتی منحصر به فرد و محبوب امام و ملت.
بهتره بروید دل های پر کینه تان رو از این همه نفرت بشویید و به فکر اتحاد مردم باشین. شما هنوز خواب تشریف دارین و از وقایع کشور بی خبر!

پاسخ
2
طلبه جانباز ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

حوزه و طلبه حوزه باید نماد اخلاق و اتحاد باشه با این وضع که پیش می رویم همه چیز را ازد ست خواهیم داد.برخی از سخنان و اقدامات باعث تاسفه!

پاسخ
2
طلبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۴

با سلام، به نظر می رسد کمی نامه شتابزده و جهت دار تهیه شده است. زیرا:
1- سالن غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه به صورت اجاره به برگزار کنندگان مراسم داده شده است.
2-آرم دفتر نیز به صورت معمول اینگونه مراسمات به جهت احترام در ردیف برگزار کنندگان زده شده است.
3- شما در خصوص یک کافر حربی صحبت نمی کنید بلکه یک مسلمان انقلابی که همه ما مدیون تلاش آن مرحوم هستیم . اگر چه معتقدیم که اشتباهاتی داشتنه اند ولی بعد از رحلت ایشان اخلاق اسلامی حکم می کند که به سراغ تصفویه های جناهی نرویم
4- عمل به سیره مقام معظم رهبری که برای ایشان نماز خواندن و مجلس ختم گرفتند نیز فراموش نشود.

پاسخ