کد خبر ۵۱۳۶۶ انتشار : ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۰
نگاهی به روزهای تلخ ورزش استان؛

صبای قم اسیر بی توجهی مسئولان

ورزش استان قم این روزها حداقل در فوتبال و فوتسال روزهای خوبی را سپری نمی کند، این موضوع را به راحتی می توان از نتایج تیم های صبا در فوتبال و هیأت فوتبال قم به راحتی دریافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، صبای قم که در سال های نه چندان دور در جام باشگاهای آسیا بازی می کرد، این روزها در قعر جدول لیگ آزادگان فانوس به دست در انتظار تصمیم گیری مدیران استان است و مشخص نیست چه بلایی در انتظار این تیم ریشه دار فوتبال کشورمان است.

نکته مهم در خصوص صبای قم ارزش ریالی این تیم است، اگر روزی صبای قم در لیگ برتر حضور داشت، امتیاز واگذاری این تیم به اندازه ای بود که تا حدودی هزینه های جاری این تیم را بر آورده کند اما این روزها ارزش ریالی این تیم نیز با سقوط به لیگ آزادگان پایین آمده و البته در پایان فصل و با سقوط احتمالی سرنخواستن این تیم دعوا خواهد بود.

از سوی دیگر معضل دیگر صبای قم فراموش شدن این تیم است به طوری مدیران استان که در سال های گذشته حداقل برای برخی از هزینه های این تیم آستین بالا می زنند، این روزها کاملا نسبت به وضعیت این تیم بی تفاوت هستند.

این در حالی است که صبای قم به جز دو سال اول نتوانست در بین مردم طرفدار پیدا کند و درواقع به جز بازی های این تیم مقابل سرخابی ها سکوهای خالی تماشاگران پذیرای بازیکنان صبا بود.

وضعیت این تیم در روی نیمکت هم چندان تعریفی ندارد به طوری که ابتدای فصل سهراب بختیاری زاده با صبا شروع کرد و سپس هومن افاضلی چند بازی را روی نیمکت نشست و در بازی های اخیر هم علی فلاح‌دار سرمربی پیشین شموشک نوشهر بر روی نیمکت این تیم می نشیند.

البته حضور وی نیز نتوانسته طلسم ناکامی تیم صبا را بشکند به طوری که این تیم در بازی های داخل و خارج خانه برای حریفان دردسر ساز نمی شود و با قبول شکست به امید روزهای بهتر می نشیند.

صبا در آخرین بازی خود در نیم فصل لیگ آزادگان بار دیگر در خانه مغلوب شد و این بار این تیم فجر شهید سپاسی بود که با یک گل صبا را شکست داد.

هم اکنون نیز صبای قم با 10 امتیاز از 17 بازی بالاتر از تیم راه آهن دیگر تیم ریشه دار کشورمان در رده 17 جدول  قرار دارد.

نکته جالب توجه در خصوص صبای قم کسب تنها یک برد از 17 بازی خود بوده که در نوع خود جالب توجه است.

صبا به هر حال با 7 تساوی دیگری که کسب کرده 10 امتیازی است و بدون شک یکی از کاندیداهای اصلی سقوط است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com