کد خبر ۵۱۴۳۴ انتشار : ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۴
تلاش ضد انقلاب برای تحریف مطالبات اقتصادی مردم:

آنها که در روز وفات حضرت معصومه (س) سوت و کف زدند ؛ مردم نبودند

اینکه مردم بخاطر مشکلاتی از قبیل بیکاری و گرانی از دولت گله‌مند هستند حرف تازه‌ای نیست اما اینکه عده‌ای اندک با فراخوان چند کانال ضدانقلاب به خیابان بیایند و بی اعتنا به روز وفات حضرت معصومه (س) سوت و کف بزنند و شعار ‌"هم قرآن هم اسلام...هر دو فدای ایران" سر بدهند نمی توانند آن را به اسم مردم مصادره نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، به دنبال فراخوان تعدادی از کانال های ضدانقلاب و همچنین گروه های برانداز نظام همچون منافقین(مجاهدین خلق) مبنی بر تجمع اعتراضی نسبت به نابسامانی های اقتصادی، شاهد بی حرمتی و هنجار شکنی عده ای اندک در روز وفات حضرت معصومه(س) در قم بودیم.

بر اساس مشاهدات میدانی در حالی که ده ها هزار نفر از مردم قم در روز وفات حضرت معصومه(س) در حرم مطهر ایشان و در هیات های مذهبی با عزاداری مشغول بودند جمعی حدود 200 نفر با تجمع در یکی از میادین قم بدون آنکه مطالبه ای اقتصادی داشته باشند با سردادن شعارهایی علیه انقلاب و نظام به کف زدن و پایکوبی پرداخته اند.

خبرنگار ما از حضور تعدادی از تجمع کنندگان با ماشین هایی با پلاک های غیر بومی خبر داد که این افراد عمدتا به لیدری تجمع کنندگان و تشویق به بیان شعارهای ساختارشکنانه و توهین آمیز علیه اعتقادات مردم تشویق می کردند.

هتک حرمت عده ای اندک که به بهانه اعتراض به نابسامانی های اقتصادی به بیان شعارهایی توهین آمیز همراه علیه اسلام و قرآن با سوت و کف پرداختند در حالی صورت گرفت که این شعارها پیش تر از سوی جریان های ضد دینی و  ضدانقلاب بیان گردیده بود.

شهر مقدس قم که خواستگاه انقلاب اسلامی به شمار می رود همواره مورد غضب دشمنان انقلاب بوده ؛ از این رو نباید اجازه داد حرکت غیر قانونی و ساختارشکنانه عده ای معدود ، به نام مردم قم نوشته شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
1
۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۱

هیچ کس آزادانه نمی تونه تواین سایت نظر بده پس وقت خودتونو تلف نکنید

پاسخ