کد خبر ۵۱۴۴۷ انتشار : ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
در لیگ بسکتبال مردان کشور؛

تیم بسکتبال خلیج فارس قم برابر نماینده قزوین پیروز شد

قم - تیم بسکتبال خلیج فارس قم در دیداری از لیگ بسکتبال مردان کشور برابر نماینده قزوین صاحب برتری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، هفته دوم از دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال مردان کشور شامگاه جمعه برگزار شد که در یکی از بازی‌ها در قم تیم خلیج فارس قم با پیروزی برابر حریف خود شانس خود برای صعود را همچنان حفظ کرد.

تیم‌های بسکتبال خلیج فارس قم و هیئت بسکتبال استان قزوین در سالن شهید رضاییان قم برابر هم صف آرایی کردند که تیم خلیج فارس قم در پایان این مسابقه موفق شد حریف خود را با امتیاز ۷۰ بر ۶۴ شکست دهد و ۲ امتیاز دیگر را به حساب امتیازات خود اضافه کند.

در این مسابقه تیم هیئت قزوین بازی را بهتر آغاز کرد و در کوارترهای اول و دوم نمایش بهتری نسبت به میزبان خود داشت به طوری که در پایان نیمه اول بازی موفق شد تیم خلیج فارس قم را با امتیاز ۳۱ بر ۲۳ شکست دهد اما جریان بازی در نیمه دوم تغییر کرد.

در ادامه مسابقه بازیکنان تیم خلیج فارس قم عملکرد بهتری داشتند و با دفاع مؤثر در زیر حلقه و نیز کاهش اشتباهات در پرتاب‌های نهایی اعم از ۲ و ۳ امتیازی اختلاف را جبران کردند و در نهایت در کوارتر چهارم موفق شدند بازی را به سود خود به پایان برسانند.

تیم خلیج فارس قم در بازی قبلی خود در استان همدان و برابر تیم هیئت بسکتبال اسد آباد نیز موفق شده بود در یک بازی شانه به شانه با یک امتیاز اختلاف و با امتیاز ۶۰ بر ۵۹ این تیم را شکست دهد و اکنون شانس مناسبی برای کسب جواز صعود به مرحله دوم دارد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com