کد خبر ۵۱۴۵۰ انتشار : ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۱

بازدید مدیرکل ورزش و جوانان قم از تمرینات عضو تیم ملی دو و میدانی

مدیرکل ورزش و جوانان استان با حضوردر مجموعه ورزشی هفتم تیر ازتمرینات محمدحسین اسکندری دو و میدانی کار قمی و عضو تیم ملی کشور که خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کند بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، در حالی که روزهای 12 تا 14 بهمن ماه سال جاری چیزی غریب به یک ماه دیگر فدراسیون دو و میدانی کشور میزبانی بالاترین سطح مسابقات قاره کهن را در رقابت های داخل سالن آسیا برعهده دارد ملی پوشان کشورمان سخت به دنبال کسب آمادگی لازم برای حضوری شایسته در این پیکارها هستند.

برهمین اساس محمد حسین اسکندری ورزشکار نام آشنایی استان قم و  قهرمان پرتاب وزنه کشور که عضویت در این رشته در تیم ملی را نیز داراست با حمایت های اداره کل ورزش وجوانان استان قم تمرینات خود را زیر نظر مربی شخصی خود «حسین نثاری» در قم و در سالن سرپوشیده سوده پیگیری می کند.

 حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برای بررسی از روند آماده ساز این ورزشکار استان قم در محل تمرینات وی حاضر شد و از روند آماده سازی محمد حسین اسکندری بازدید به عمل آورد.

علی رضایی رئیس هیئت دو و میدانی استان قم در این بازدید اظهار داشت:  بانزدیک شدن به مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور و قهرمانی آسیا که قراراست ۱۲ تا ۱۴بهمن در سالن سرپوشیده مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار گردد حضورشخص مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان قم انگیزه فراوانی به محمد حسین اسکندری داد.

وی خاطر نشان کرد: مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور وانتخابی تیم ملی ۲۱و۲۲دیماه برگزارخواهدشد و نفرات برتربا عضویت درتیم ملی به رقابت با رقبای قدرتمندآسیایی خودخواهند رفت و با توجه به شرایط جسمانی اسکندری وی یکی از امیدهای کسب مدال برای استان قم است.

رئیس هئیت دو و میدانی استان قم گفت: اداره کل محترم ورزش و جوانان به خصوص شخص جناب حسن عابدی شخص مدیر کل، معاون توسعه ورزش قهرمانی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی، رئیس گروه ورزش قهرمانی باحمایت‌های خود و با دراختیارقراردادن سالن سوده وحمایت‌های بی شائبه حضور پرقدرت درمسابقات بازی‌های آسیایی و شرایط کسب مدال قهرمانی آسیا، کمک شایانی به روند روبه رشد این قهرمان شده است.

رضایی ادامه داد: خوشبختانه با تداوم حمایت های صورت گرفته  در خصوص حضور حسین نثاری مربی ارزنده تیم ملی درشهرکریمه اهل بیت (س) که تاکنون ورزشکاران زیادی در سطح مسابقات قهرمانی آسیا و جهان پرورش داده اند، شرایط مساعدی برای کسب افتخار برای محمدحسین اسکندری محیا است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com