کد خبر ۵۱۴۹۹ انتشار : ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۴

ساختمان جدید پلیس‌راه سلفچگان قم احداث می‌شود

سرپرست معاونت فنی ، نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم از عملیاتی شدن طرح احداث ساختمان جدید پاسگاه پلیس‌راه قم - سلفچگان خبر داد .

مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، از عملیاتی شدن طرح احداث ساختمان جدید پاسگاه پلیس‌راه قم - سلفچگان خبر داد  و اظهار داشت: با عنایت به هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده جهت جانمایی و احداث ساختمان جدید پاسگاه پلیس‌راه قم – سلفچگان ، عملیات اجرایی احداث این پاسگاه در کیلومتر 35 باند رفت بزرگراه قم – سلفچگان آغاز شد.

 سرپرست معاونت فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم در تکمیل خبر فوق، افزود: اجرای طرح احداث ساختمان  جدید پلیس‌راه قم ـ سلفچگان درزمینی به مساحت 3200 متر و زیربنایی بالغ‌بر 530 متر از نیمه آذرماه سال جاری آغازشده و  بازه زمانی اجرا و تکمیل این پروژه 9 ماهه و تا پایان مردادماه سال 97 برآورد شده است.

 وی اعتبار تخصیصی احداث ساختمان جدید پاسگاه پلیس‌راه قم ـ سلفچگان را قریب 10 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت : این ساختمان در یک طبقه و سازه آن از نوع بتنی و پیش‌ساخته است و از ویژگی‌های قابل‌توجه که مترتب بر بهره‌مندی از سازه‌های پیش‌ساخته بتنی است می‌توان به تسریع در اجرا ، کاهش هزینه، ضریب ایمنی مناسب در برابر زلزله ( به دلیل سبکی وزن سازه ) اشاره کرد.

 سرپرست معاونت فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم طرح احداث پاسگاه‌های پلیس‌راه در کشور را در قالب نقشه‌های تیپ دانست و خاطرنشان کرد: نوع سازه‌ها بتنی پیش‌ساخته برای احداث بنای پاسگاه‌های پلیس‌راه کشور، متناسب با اقلیم بندی استان‌ها ( شرایط آب‌وهوایی ) انتخاب می‌شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com