کد خبر ۵۱۵۲۵ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۹
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز خبر داد

کاشت بیش از ۱۳ هزار انواع درخت در بوستان جوان قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از کاشت 13 هزار و 500 اصله انواع درخت در بوستان جوان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، پیام جوادیان با اشاره به اقدامات سازمان پارک‌ها برای نصب مجموعه‌های بازی کودکان در بوستان‌ها، اظهار داشت: یک مجموعه بازی با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال خریداری و در بوستان جوان نصب شده است.

وی به اجرای عملیات کاشت درخت در بوستان جوان اشاره کرد و گفت: تاکنون در این بوستان ۱۳ هزار و ۵۰۰ اصله انواع درخت کاشته شده است.

جوادیان همچنین با اشاره به انواع گونه‌های کاشته شده در این بوستان، خاطرنشان کرد: سرو، کاج، اکالیپتوس، سنجد، زیتون مثمر و زیتون تلخ از جمله گونه‌های کاشته شده در بوستان جوان است.

وی با تاکید بر اینکه بوستان جوان یکی از فضاهای مناسب شهری برای توسعه فضای سبز است، گفت: در همین راستا با توجه به امکاناتی که در این بوستان موجود است و برنامه شهرداری برای ظرفیت‌سازی سرمایه‌گذاری در آن و همچنین اقدامات صورت گرفته برای تقویت دریاچه بوستان با جذب سرمایه گذار، کاشت گونه‌های گیاهی نیز در دستور کار است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای در زمینه توسعه فضاهای سبز و بوستان‌ها و همچنین درختکاری صورت گرفته و امیدواریم که طی سال‌های آینده شاخص‌های فضای سبز شهر قم را به وضعیت استاندارد برسانیم.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com