کد خبر ۵۱۶۱۱ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰

ناكامی های تيم واليبال كريمه قم در مسابقات لیگ دسته اول

شکست های تيم واليبال كريمه قم در مسابقات اين فصل ليگ دسته اول واليبال مردان باشگاه‌های كشور با ثبت نهمين باخت در كارنامه اين تيم ادامه يافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛تیم والیبال کریمه قم در دومین سال حضور خود به نمایندگی از قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی به شمار می‌رود، گروهی که با حذف نماینده کیش اکنون هفت تیمی است.

کریمه قم با هدایت مدیر خود یعنی سیدروح‌الله شفیعی و متشکل از بازیکنان جوان والیبال قم تیمی آینده‌دار است اما در جدال با مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تاوان جوانی و کم‌تجربگی خود را می‌دهد، به طوری که در 9 مسابقه این فصل طعم تلخ شکست را در هشت مسابقه چشیده است.

کریمه قم در این فصل تنها یک برد به دست آورده است که این پیروزی نیز حاصل برتری سه بر دو آنها در هفته سوم نیم‌فصل نخست مسابقات گروه دوم مقدماتی برابر تیم صنایع اردکان صدرنشین رقابت‌های این گروه در فصل 1396 لیگ دسته اول والیبال ایران است.

نماینده والیبال قم از 9 مسابقه مجموعا سه امتیاز دارد که دو امتیاز آن حاصل تنها پیروزی این فصل در هفته سوم مقابل صنایع اردکان در سالن شهید رضائیان قم است و یک امتیاز دیگر به باخت سه بر دو هفته دوم نیم‌فصل نخست در میهمانی تیم عقاب تهران باز می‌گردد.

والیبالیست‌های کریمه قم که در هفته نهم این رقابت‌ها به مصاف صدرنشین گروه دوم مقدماتی یعنی صنایع اردکان رفته بودند در این مسابقه با حساب سه بر صفر مغلوب شدند، مسابقه‌ای که امتیاز گیم‌های اول تا سوم آن به ترتیب با حساب 25 بر 21، 25 بر 20 و 26 بر 24 به نفع اردکانی‌ها رقم خورد تا سه امتیاز دیگر به اندوخته‌های این تیم در صدر جدول گروه دوم افزوده شود و کریمه قم با قبول هشتمین باخت این فصل در قعر جدول گروه باقی بماند.

انتهای پیام /ح

تیم كريمه قم همچنان روی نوار ناكامی/ هشتمين باخت در 9 مسابقه
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com