کد خبر ۵۱۶۳۶ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۲
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

مردم با حضور آگاهانه در صحنه پاسخ مناسبی به هنجار شکنان خواهند داد

قم- ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر قم با محکوم کردن حرکت های مذبوحانه دشمنان نظام اسلامی و حامیان داخلی آنها درتخریب اموال عمومی و ایجاد اغتشاش به بهانه گرانی و مشکلات معیشتی و اقتصادی گفت: مردم با وحدت و همدلی و حضور آگاهانه در صحنه پاسخ مناسبی به هنجار شکنان خواهند داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا، عبدالله جلالی دوشنبه شب در بیست و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر، اظهار داشت: ما به دشمنان اعلام می کنیم خیلی هم از این حرکت ها ذوق زده نشوند، چون قاطبه مردم هوشیار هستند و اهداف شوم شما را به خوبی تشخیص می دهند و به موقع نیز وارد صحنه خواهند شد.
وی با تاکید بر اینکه حساب مردمی که از مشکلات اقتصای و معیشتی رنج می برند و به حق خواستار بهبود وضعیت معیشتی هستند با خائنان به نظام، خون شهیدان، و مقدسات اسلامی جدا است، افزود: انتظار می رود، دولت محترم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بهبود وضعیت معیشت طبقات جامعه توجه کنند و درجهت حل و فصل آنها تصمیم های لازم را اتخاذ نمایند.
جلالی با اشاره به دهه بصیرت و نهم دی ماه این واقعه را حماسه ای تاریخ ساز و سرنوشت ساز توصیف کرد، و افزود: نهم دی ماه سالروز حماسه ملت فهیم، شریف و زمان شناس ایران اسلامی است، وهمگان به خوبی به یاد داریم که حضور شجاعانه و آگاهانه مردم در این راهپیمایی خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمنان نظام اسلامی اعم از خارجی و داخلی بود.
وی با بیان اینکه 9 دی به یک گروه و حزب خاصی تعلق ندارد، اضافه کرد: همه مردم در خلق این حماسه و دفاع از کیان نظام و انقلاب نقش داشتند.
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: دشمنان مطمئن باشند، وحدتی که درسایه 9 دی در سراسر کشور بوجود آمد، و حماسه تاریخی خلق شد، در آینده نیز تداوم پیدا خواهد کرد.
ملت ایران در راهپیمایی 9 دی سال 88 برای محکومیت حرمت شکنی عاشورای حسینی بعد از فتنه همان سال با حضور چشمگیرخود، بصیرت و هوشیاری ملت مسلمان را به رخ جهانیان کشیدند، این حضور پرشور برای همیشه به عنوان حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران به ثبت رسید. 9 دی به عنون روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گذاری شده است.
7403/ 6133/ خبرنگار: محسن آقاگلی ** انتشار: جعفرمسلمی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com