کد خبر ۵۱۷۶۳ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰

آیت‌الله سعیدی: آشوب‌گران با آتش زدن پرچم ایران و عکس شهدای مدافع حرم راه به‌جایی نمی‌برند

امام‌جمعه قم بهترین واکنش به فتنه گران را حضور در صحنه و گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب بودن دانست و گفت: آشوب‌گران با آتش زدن پرچم ایران و عکس شهدای مدافع حرم راه به‌جایی نمی برند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز  در مراسم راهپیمایی مردم شهر قم علیه اغتشاشات اخیر در کشور در صحن امام رضا(ع) حرم حضرت معصومه(س)، به دلایل آشوب‌های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: دنیای استکبار مورد اعتماد نیست و با راه انداختن آشوب در کشور به دنبال آن است مردم از اسلام دست برداشته و در برابر آن‌ها تسلیم شوند.

وی با تأکید بر اینکه جنگ میان کفار و مسلمانان همیشگی است، افزود: به جهانیان و به‌ویژه دنیای استکبار اعلام می‌کنیم که دست از استکبار ستیزی برنداشته و تاآخرین‌نفس از اسلام و قرآن دفاع می‌کنیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) بیان کرد: انقلاب اسلامی با پشت سر گذاشتن سختی‌های بسیاری توانسته روی پای خود بایستد و امنیت و آرامش کشور را مدیون خون شهدا هستیم، اما کشورهایی همچون عربستان سعودی به این امنیتی که داریم حسادت کرده و سعی در ناامن نشان دادن کشور هستند.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به شبهه افکنی دشمنان نظام اسلامی گفت: آشوب‌گران با آتش زدن پرچم ایران و عکس شهدای مدافع حرم راه به‌جایی نخواهند برد و این فعالیت آن‌ها به دلیل ایستادگی و مقاومت جوانان ایرانی در برابر موج گسترده فساد و شبهه افکنی دشمنان و رسانه‌های بیگانه است.

وی بهترین واکنش به فتنه‌گران را حضور در صحنه و گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب بودن دانست و افزود: مردم باید هوشیاری خود را حفظ کرده و هیچ‌کسی نباید برخلاف چارچوب و قوانین نظام اسلامی حرکتی کند.

امام‌جمعه قم بیان کرد: دولت و مسئولان نظام اسلامی نیز باید فکری جدی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشند، و مردم نیز در این راه به آن‌ها کمک خواهند کرد.

آیت‌الله سعیدی با تأکید بر اجرا و تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: اقتصاد مقاومتی از مواردی است که رهبر معظم انقلاب بر تحقق آن تأکیدات اکید دارند، بنابراین باید بدانیم که دنیای استکبار مورد اعتماد نبوده و اجازه دخالت کشورهای غربی را در مسائل داخلی کشور خود ندهیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com