کد خبر ۵۱۸۶۸ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۳
با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم

برترین های بسکتبال با ویلچر ایران تجلیل شدند

مراسم پایانی و اختتامیه مسابقات قهرمانی بسکتبال باویلچر لیگ دسته دو کشور با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم،‌ مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال باویلچر کشور به میزبانی استان قم برگزار شد و مراسم پایانی و توزیع مدال های تیم های اول تا سوم این دوره از رقابت ها با حضورمدیر کل ورزش و جوانان استان قم به انجام رسید.

در این مراسم ذوالنور نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی، سلیقه مدیر کل بهزیستی استان، مالکی نژاد عضو شورای اسلامی و رمضانی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم و جمع کثیری از علاقه مندان به ورزش بخصوص ورزش جانبازان و معلولین حضور داشتند.

مرحله نهایی فصل 1396 لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور به میزبانی به میزبانی قم و با حضور چهار تیم هیئت بوکان، فیروز قزوین، ایثار شیمیدر قم و هیئت شهر ری در سالن شهدای بهزیستی قم به انجام رسید و تیم قم با کسب عنوان نخست مجوز حضور در رقابت های سال آینده لیگ دسته یک کشور را بدست آورد.

رقابت نهایی این دوره از مسابقات بین ایثار شیمی‌در قم و فیروز قزوین برگزار شد که در نهایت شاگردان جواد شهره‌غلامی در تیم ایثار شیمی‌در قم به برتری قاطع 72 بر 50 دست یافت و سکوی نخست را به خود اختصاص داد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com