کد خبر ۵۱۹۳۲ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۳

تجمع طلاب در محکومیت اغتشاشات اخیر در دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی

جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه با حضور در دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی در محکومیت اغتشاشات اخیر تجمع کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، جمعی از طلاب و فضلای انقلابی حوزه علمیه شهر مقدس قم عصر امروز برای محکوم کردن فتنه اخیر کشور و پیگیری مطالبات مردمی، با حضور در آیت‌الله مکارم شیرازی، با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

بر اساس این گزارش، این دیدار و تجمعات چند روزی است که در حال برگزاری است و طلاب انقلابی حوزه علمیه قم پیگیر مطالبات به‌حق مردم در شرایط نامساعد اقتصادی کشور و بی‌توجهی مسئولان به این امر مهم هستند.

آیت‌الله مکارم شیرازی در این دیدارها مهم‌ترین راه‌حل در حل این معضلات را پیگیری و توجه بیشتر به اقتصاد مقاومتی و جامه عمل پوشاندن به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عنوان کردند.

همچنین توجه ویژه مسئولان به معضلات فضای مجازی و بسترسازی برای داشتن فضایی مناسب برای فضای مجازی که اختیار آن در دست مسئولان کشور باشد، از دیگر تأکیدات این مرجع تقلید بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی لونی در ابتدای این دیدار اظهار داشت: تقدیر و تشکر از ورود به‌موقع مراجع عالی‌قدر در فتنه اخیر داریم که مقابل کسانی که قصد داشتند حوزه و انقلاب را مورد خدشه قرار دهند ایستادند.

وی افزود: در فتنه 88 که بیش از 40 میلیون رأی داشتیم، این شیرینی را با فتنه به کام مردم تلخ کردند، به آنان تأکید شد که موضع خود را مشخص کنید اما چنین کاری نکردند و ملت در 9دی پاسخ فتنه گران را دادند.

استاد حوزه علمیه گفت: تحریم‌ها از دل آن فتنه بیرون آمد و اصحاب فتنه به ارشاد رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید گوش ندادند و در سال 96 هم پیروزی مقاومت را به کام ملت تلخ کردند.

وی ادامه داد: خط فکری امروز هدفمند دارای راهبردهای عمیق کار شده با گرایش بیرون و استکبار درصدد بوده که جامعه را وابسته به غرب کند و در اقتصاد نگاه‌ها به غرب و بیرون باشد، در زمینه موشکی و هسته‌ای با مدیریت انقلابی رهبری معظم انقلاب بهترین پیشرفت‌ها را داشتیم.

لونی تصریح کرد: در مقاومت عزت و افتخار سربازان را دیدیم، اما متأسفانه در زمینه اقتصادی آمارهای زیادی اعلام می‌شود اما بهبودی مشاهده نمی‌شود، در مذاکرات هم دیدیم که هیچ امتیازی نگرفتیم و این در حالی است که مذاکره‌کنندگان می‌گویند ما پیروز هستیم.

وی گفت: انتظار ما از رئیس‌جمهور ، قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی این بوده که اقتصاد مقاومتی را پیگیری کنند و به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانند، این مطالبه گری نباید ساکت شود و ما اقتصاد برون‌گرا را نمی‌پذیریم و پیشرفت در هسته‌ای و موشکی نشان داد که ما می‌توانیم.

استاد حوزه علمیه قم تأکید کرد: فرافکنی‌ها علیه حوزه علمیه و مراکز فرهنگی زیاد است، متأسفانه بودجه‌ای که برای مراکز فرهنگی قرار داده‌اند، فقط بخش اندکی واریزشده است اما فرافکنی‌ها بسیار زیاد است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com