کد خبر ۵۲۰۷۰ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۶
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم اعلام کرد

انهدام باندهای تصادفات ساختگی در قم/۶۷ متهم تحت تعقیب قرار گرفتند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۷ فقره پرونده در رابطه با تصادفات ساختگی در دادسرای عمومی و انقلاب استان قم تشکیل و در مجموع ۶۷ متهم تحت تعقیب قرار گرفته‌اند که از این تعداد ۵۸ نفر دستگیر و پس از تفهیم اتهام بازداشت شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم، از متلاشی شدن باند تصادفات ساختگی در این استان خبر داد و گفت: با توجه به افزایش شیوه‌های کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه با شگرد تصادفات ساختگی، با وصول اخبار و گزارشاتی به دادسرای قم، با هدف حفظ و صیانت از حقوق بیت المال و پیشگیری از تکرار جرم موضوع به صورت جدی در دستور کار دادستانی استان قرار گرفت.

وی گفت: پس از بررسی و تحقیقات انجام شده با صدور دستورات قاطع، افرادی که از طریق صحنه سازی تصادفات اقدام به کلاهبرداری می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام قضایی در پایان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۷ فقره پرونده در رابطه با تصادفات ساختگی در دادسرای عمومی و انقلاب استان قم تشکیل و در مجموع ۶۷ متهم تحت تعقیب قرار گرفته‌اند که از این تعداد ۵۸ نفر دستگیر و پس از تفهیم اتهام بازداشت شدند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com