کد خبر ۵۲۰۹۰ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

لزوم اهتمام جدی مسئولان به پیگیری و تحقق مطالبات و دغدغه‌های معیشتی مردم

نمایندگان وزیر کشور با حضور در قم با مراجع تقلید و علما دیدار و گفت‌و‌گو کردند و در این دیدارها بر لزوم اهتمام جدی مسئولان به پیگیری و تحقق مطالبات و دغدغه‌های معیشتی مردم تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، نمایندگان وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور با حضور در قم با حضرات آیات صافی گلپایگانی، نوری همدانی، مکارم شیرازی، سبحانی و علوی گرگانی و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شهرستانی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

بر اساس این گزارش مراجع معظم تقلید در این دیدارها در سخنانی حفظ اتحاد و هوشیاری ملت را نیاز مبرم برهه کنونی برای عبور از موانع و بی‌اثر ساختن توطئه‌ها و دشمنی‌ها بر ضد نظام اسلامی عنوان و بر لزوم اهتمام جدی مسئولان به پیگیری و تحقق مطالبات و دغدغه‌های معیشتی و اقتصادی مردم تأکید کردند.

سید حسین هاشمی قائم‌مقام وزیر کشور نیز در این دیدارها به نمایندگی از سوی اعضا در سخنانی با ارائه گزارشی از وضعیت حوادث و اتفاقات اخیر کشور اظهار داشت: این حوادث و ناآرامی‌ها به شکل بسیار مطلوبی توسط ناجا و دستگاه‌ها و نهادهای مسئول، مدیریت شد و اکنون آرامش کامل در کشور برقرار شده است.

وی با اشاره به طرح شعارهای ساختارشکنانه و هتک حرمت به مقدسات ملت از سوی عده‌ای قلیل در حوادث اخیر با سوءاستفاده از مطالبات به‌حق مردم، گفت: دولت خود را موظف به برطرف کردن مشکلات و خواسته‌های قانونی و به‌حق مردم می‌داند و برای تحقق آن‌ها از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

قائم‌مقام وزیر کشور با قدردانی از توصیه‌های علما و مراجع معظم تقلید در آرام‌سازی جو عمومی کشور، همگرایی، وحدت و انسجام ملی را نیاز اصلی کشور عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم در پرتو همکاری، همدلی و هم‌صدایی بیش‌ازپیش ملت با مسئولان، مشکلات کشور مرتفع شده و نظام در مسیر توسعه و بالندگی قرار گیرد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com