کد خبر ۵۲۱۰۰ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۲

مصاف صبای قم با نفت مسجدسلیمان درلیگ آزادگان

تيم فوتبال صبای قم دردومين هفته از بازی های دور برگشت ليگ آزادگان درمسابقه‌ای حساس وسرنوشت‌ساز به مصاف صدرنشين مسابقات اين فصل می رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛تیم فوتبال صبای قم بعد از انجام 10 بازی خانگی در 18 هفته سپری شده از فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال ایران نهمین بازی خارج از خانه خود را در هفته دوم دور برگشت این مسابقات برابر تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان برگزار می‌کند.

صبای قم که با فعالیت هشت مربی در راس کادر فنی خود امسال رکورد جدیدی از این نظر در فوتبال ایران بر جای گذاشته هنوز مشخص نیست با چه نفرات و مربیانی در مقابل تیم مدعی صعود به لیگ برتر یعنی نفت مسجد سلیمان قرار می‌گیرد اما این بازی راس ساعت 14 روز یکشنبه 24 دی‌ماه در خانه حریف برگزار می‌شود.

صبای قم بدون سرمربی و با هدایت مسعود خسروی مربی جوان فوتبال قم و تفاوت‌های زیاد در مقایسه با نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم آلومینیوم‌سازی اراک به میدان رفت و با شکست سنگین و سخت چهار بر یک از میدان خارج شد تا اوضاعی بدتر از قبل در انتهای جدول داشته باشد.

صبای قم در نهمین بازی خارج از خانه لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور روز 24 دی‌ماه مقابل تیمی قرار می‌گیرد که هدایت آن را یکی از فوتبالیست‌های خوش‌نام سابق تیم ملی و باشگاه استقلال یعنی محمود فکری بر عهده دارد، مربی‌‌ای که در لیگ دوازدهم در کادر فنی صبای قم در کنار عبدالصمد مرفاوی مربیگری در صبا را نیز تجربه کرده است.

صبای قم در بازی نیم‌فصل نخست در ورزشگاه یادگار امام قم با گلی که از روی نقطه پنالتی دریافت کرد به تیم نفت مسجد سلیمان باخت و در حال حاضر تیم نفت با کسب 39 امتیاز در مکان نخست جدول رده‌بندی ایستاده ولی تیم صبای قم با کسب 10 امتیاز رتبه نازل هفدهم را بین 18 تیم در اختیار دارد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com