کد خبر ۵۲۱۳۰ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۹
فرمانده انتظامی استان قم:

منطق پليس در برخورد با آشوبگران بر اساس حکمت و تدبير بود

سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم گفت: منطق پليس در برخورد با آشوبگران بر اساس حکمت و تدبير بود و بدون کمترين حادثه و هزينه براي نظام اسلامی ، اين توطئه با تدبير پليس و هوشياری مردم ولايت مدار قم خنثی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی در دیدار آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به توفیقات به دست آمده توسط تعدادی از کارکنان و خانواده‌های فرماندهی انتظامی استان قم برای حفظ قرآن کریم گفت: اعتقاد ما بر این است که هر چه کارکنان با قرآن آشنا و مانوس بوده و در زندگی فردی و اجتماعی خود بهره ببرند از آسیب و انحراف حفظ می شوند.

وی با بیان اینکه کاهش تخلفات و جرایم مبتلابه کارکنان در نتیجه کاربست مفاهیم قرآنی و درونی کردن و تخلق به اخلاق قرآنی است، افزود: خوشبختانه هر ساله آمار کارکنان قرآنی افزایش یافته و از این نظر خداوند را شاکر هستیم.

مجتبایی در ادامه سخنان خود به حوادث و ناآرامی‌های هفته گذشته اشاره کرد و گفت: عده‌ای فریب خورده به تحریک دشمنان انقلاب اسلامی برای بر هم زدن نظم و امنیت شهر مقدس قم تجمع کردند اما با هوشیاری پلیس و همکاری دیگر نیروهای امنیتی شناسایی، دستگیر و تحویل دستگاه قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: منطق پلیس در برخورد با آشوبگران بر اساس حکمت و تدبیر بود و بدون کمترین حادثه و هزینه برای نظام اسلامی، این توطئه با تدبیر پلیس و هوشیاری مردم ولایت مدار قم خنثی شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com