کد خبر ۵۲۱۷۱ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۸

جامعه با الگوبرداری از شهدا به پایداری رسیده است

شهردار قم با بیان اینکه جامعه با الگوبرداری از شهدا توانسته به استقامت و پایداری برسد، گفت: ساخت المان شهید سعیدی گامی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است چراکه سبب یادآوری رشادت‌های شخصیت‌های برجسته در دوران انقلاب اسلامی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سید مرتضی سقائیان نژاد در مراسم رونمایی از طرح المان شهید آیت‌الله سید محمدرضا سعیدی که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با اشاره به اهتمام شهرداری قم نسبت به مشارکت در برنامه‌های مختلف ستاد کنگره شهدای روحانی استان قم اظهار داشت: شهرداری قم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه شهید جامعه را به سمت آموزه‌های دینی هدایت می‌کند، افزود: انسان در این کره خاکی به دنبال ارتقای جایگاه خود است و شهدا نیز همانند ستارگان آسمان راه درست را برای رسیدن به ارتقا به افراد نشان می‌دهند.

شهردار قم با تأکید بر اینکه وصیت‌نامه‌های شهدا برای نسل جدید انقلاب اسلامی راه‌گشاست، مطرح کرد: باید برای الگوبرداری از شهدا توسط جوانان و نوجوانان برنامه‌های مختلفی را دنبال کنیم.

وی از شهدایی همانند آیت‌الله سعیدی به‌عنوان شهدای شاخص انقلاب اسلامی نام برد و ادامه داد: امثال این شهید بزرگوار در میان شهدا می‌درخشیدند و اکنون نیز اسامی آن‌ها تداعی‌کننده فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

سقائیان نژاد با بیان اینکه جامعه با الگوبرداری از شهدا توانسته به استقامت و پایداری برسد، عنوان کرد: ساخت المان شهید سعیدی گامی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است چراکه سبب یادآوری رشادت‌های شخصیت‌های برجسته در دوران انقلاب اسلامی می‌شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com