کد خبر ۵۲۱۸۸ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۰
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم مطرح کرد:

شهدای روحانی با جان فشانی های خود درس ایثار و شهادت به رزمندگان دادند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری اظهار داشت: شهدای روحانی علاوه بر اینکه با موعظه در میدان هدایت افراد به سمت آموزه‌های دینی حضور داشتند با رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های خود نیز درس ایثار و شهادت را به رزمندگان می‌آموختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری امشب در مراسم رونمایی از طرح المان شهید آیت‌الله سید محمدرضا سعیدی که در سالن محراب حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه در راستای برگزاری نخستین کنگره شهدای روحانی استان قم نهادها و مجموعه‌های مختلفی مشارکت داشته‌اند، عنوان کرد: در میان این مجموعه‌ها شهرداری قم با رویکرد متفاوت مدیران خود توانست به شیوه متفاوت تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری قم برای معرفی نخستین کنگره شهدای روحانی قم در نقاط مختلف شهر مقدس قم اهتمام جدی داشته است، اضافه کرد: برنامه‌های مختلف این کنگره طی 10 روز به شیوه مطلوب دنبال شد و دیدار مردم قم با رهبر انقلاب اسلامی و استفاده از فرمایش‌های ایشان برنامه پایانی این کنگره است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) بر لزوم معرفی شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به ویژه شهدای روحانی تاکید کرد و گفت: شهدای روحانی علاوه بر اینکه با موعظه در میدان هدایت افراد به سمت آموزه‌های دینی حضور داشتند با رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های خود نیز درس ایثار و شهادت را به رزمندگان می‌آموختند.

وی از ساخت المان شهید آیت‌الله سید محمدرضا سعیدی یاد کرد و گفت: امیدواریم رشادت‌های اقشار مختلف در دوران انقلاب اسلامی با دیدن این المان برای اقشار مختلف جامعه باری دیگر زنده شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com