کد خبر ۵۲۲۳۷ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۵
عضو شورای شهر قم:

گلایه ی مردم قم از تاکسی‌های گردشی

عضو شورای شهر قم گفت:بیشترین میزان نارضایتمندی شهروندان از تاکسی های گردشی است،از رو حفظ تاکسی‌های بی‌سیم به دلیل امنیت بالا اهمیت دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛عضو شورای شهر قم گفت:بیشترین میزان نارضایتمندی از سازمان تاکسیرانی در شهر قم در رابطه با تاکسی‌های گردشی بوده و از این منظر نیز حفظ و تقویت تاکسی‌های بی‌سیم به دلیل امنیت و حریم بالای آن بسیار ارزشمند و مهم است.

وی بی‌قانونی در اخذ کرایه‌ تاکسی،نارضایتی مردم از اکثر رانندگان این تاکسی ها و نبود نظارت کافی تاکسیرانی بر اخذ کرایه تاکسی از مسافران را از جمله عوامل نارضایتی شهروندان اعلام کرد.

وی عنوان کرد: تعداد ایستگاه‌های پردیسان تا مرکز شهر قم 14 ایستگاه بوده که نقاط حساس شهری را در برمی‌گیرد که طول آن نیز درمجموع حداکثر به 20 کیلومتر می‌رسد که در این‌بین نیز 3 ایستگاه داخلی در شهرک پردیسان جانمایی شده است.

عضو شورای شهر قم با اشاره به مسئله تاکسی بی‌سیم و تاکسی‌های خطی در شهر قم عنوان کرد: راننده‌های تاکسی بی‌سیم درخواست انتقالی به تاکسی خطی دارند چراکه انتقال از تاکسی بیسیم به تاکسی انتقالی طبق قانون بعد از 5 سال تردد در شهر مجاز است که درخواست کاهش این مقدار از 5 سال به 2 است.

امراللهی با تأکید بر ضرورت کاهش مدت‌زمان انتقال تاکسی بی‌سیم از 5 به 2 سال ابراز کرد: امید می‌رود برای انتقال تاکسی بی‌سیم به تاکسی‌های خطی مبنای 5 سال تردد در شهر با توجه به گسترش تاکسی اینترنتی حذف‌شده و محدودیتی در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: بیشترین میزان نارضایتمندی از سازمان تاکسی‌رانی در شهر قم در رابطه با تاکسی‌های گردشی بوده و از این منظر نیز حفظ و تقویت تاکسی‌های بی‌سیم به دلیل امنیت و حریم بالای آن بسیار ارزشمند و مهم است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com