کد خبر ۵۲۲۷۵ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۶
در لیگ برتر فوتسال ایران؛

تیم فوتسال آتلیه طهران قم به دیدار شهرداری ساوه می‌رود

قم - تیم فوتسال آتلیه طهران قم در لیگ برتر فوتسال ایران به دیدار تیم فوتسال شهرداری ساوه می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال ایران امروز چهارشنبه ۲۰ دی برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌ها در قم تیم فوتسال آتلیه طهران قم آخرین بازی خود در این فصل را در خانه برگزار خواهد کرد.

تیم‌های فوتسال آتلیه طهران قم و شهرداری ساوه روز چهارشنبه از ساعت ۱۶ در سالن شهید حیدریان قم  برابر هم به میدان می‌روند در حالی که تکلیف تیم‌های قهرمان لیگ و نیز تیم‌های سقوط کننده به دسته اول مشخص شده است.

تیم آتلیه طهران قم با ۳۷ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد و یک پله پایین‌تر از تیم رده پنجمی فرش آرای مشهد که ۳۸ امتیاز دارد قرار گرفته و در صورتی که فرش آرا امروز پیروز نشود و آتلیه طهران در قم برنده از میدان خارج شود نماینده قم فصل را با رتبه پنجم به پایان می‌برد.

این بازی به نوعی یک جدال انتقامی برای آتلیه طهران قم به شمار می‌رود به طوری که آتلیه در بازی رفت شکست سختی برابر شهرداری ساوه متحمل شد و در بازی امروز با حمایت تماشاگران خودی هم به دنبال پایان دادن به لیگ با رتبه پنجم است و هم می‌خواهد شکست بازی رفت در ساوه را جبران کند.

تیم فوتسال شهرداری ساوه نیز که توانست در نیم فصل دوم امتیازات قابل توجهی را جمع آوری کند و از انتهای جدول جدا شود بقای خود را در لیگ برتر قطعی کرده و با ۲۸ امتیاز تیم دهم جدول است و از این رو، بازی با آتلیه طهران قم برای این تیم یک بازی تشریفاتی به شمار می‌رود.

این در حالی است که قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در لیگ برتر فوتسال قطعی شده و تاسیسات دریایی تهران و گیتی پسند اصفهان هم رتبه دوم و سوم خود در این فصل را قطعی کرده‌اند و در انتهای جدول هم سقوط تیم‌های هیئت فوتبال قم و پارسیان شهر قدس به دسته اول نهایی شده است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com