کد خبر ۵۲۳۹۲ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
عضو خبرگان رهبری:

امروز ایران در حال نزاع با تمدن غربی به سرکردگی آمریکا است

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نتیجه تمدن غرب فروپاشی خانواده می باشد، گفت: امروز تمدن برخاسته از اسلام ناب محمدی (ص) که پیش قراول آن ایران اسلامی است در حال یک نزاع تمام عیار با تمدن غربی به سرکردگی آمریکاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آیت الله عباس کعبی در گفتگو با قم فردا با اشاره به حرکت انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در این سال ها حرکت روبه جلو داشته است که دشمنان برای جلوگیری از این حرکت انقلاب تمام توطئه ها و برنامه ریزی های را انجام داده اند.

وی ادامه داد:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان و استکبار به توطئه های خود علیه نظام و انقلاب ادامه دادند اما متحمل شکست های بسیاری شدند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه  این شکست های استکبار در تاریخ بی سابقه است، گفت:امروز نظام استکباری و سلطه مصداق بارز طاغوت است.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات جهانی نظام سلطه را از بین برد به همین دلیل نبرد آنها با انقلاب و رهبران این نظام  همیشگی است.

آیت الله کعبی با اشاره به دیدار روز سه شنبه مردم قم با مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که توطئه ها و تلاش های استکبار علیه کشور و انقلاب ما پاتکی است که آن ها در برابر تکِ انقلاب و نظام اسلامی می زنند و می خواهند آن چه را در این جدال از دست داده اند باز پس بگیرند اما به یاری خدا و با وجود هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری به این هدف دست نمی یابند.

وی افزود: چشم انداز آینده انقلاب اسلامی با وجود همه سختی ها و کینه ورزی های دشمنان، رو به رشد است تا زمینه ساز تحقق پیروزی نهایی جبهه حق بر کفر و استکبار باشد.

امروز ایران در حال نزاع با تمدن غربی با سرکردگی آمریکاست

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه اساساً نبرد ما با جبهه استکبار یک نبرد با ماهیت سیاسی برای کسب قدرت نیست بلکه نبردی با ماهیت تمدنی دارد، افزود: امروز تمدن برخاسته از اسلام ناب محمدی (ص) که پیش قراول آن ایران اسلامی است در حال یک نزاع تمام عیار با تمدن غربی به سرکردگی آمریکاست.

وی اضافه کرد: تمدن غربی بر پایه علم منهای ایمان شکل گرفته و لذا بعد از رنسانس در غرب مشاهده کردیم که دین به تدریج به حاشیه رفت و به نوعی حذف شد و الان یک نوع الحاد و انکار خدا در مناسبات و ساحت های سیاسی و اجتماعی در غرب وجود دارد.

نتیجه تمدن غرب فروپاشی خانواده می باشد

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه علم و ایمان دو بال مهم تمدن اسلامی به شمار می رود، بیان داشت: تمدن غرب بحران های زیادی از جمله بحران اخلاق و معنویت، بحران امنیت، بحران فروپاشی خانواده و بحران مدیریت را برای بشر امروزی به ارمغان آورده است و شکاف بین فقیر و غنی، نخبگان و توده مردم و نیز دولت ها و ملت ها را تشدید کرده است.

 

انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com