کد خبر ۵۲۴۱۱ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۱

مشکلات مردم با بهره‌گیری از راهکارهای حوزه‌های علمیه برطرف می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: حوزه‌های علمیه نگاه جامعی در زمینه مباحث موردنیاز جوامع بشری دارد، بر این اساس امیدواریم مشکلات مردم با بهره گرفتن از راهکارهای ارائه‌شده از سوی حوزه‌های علمیه حل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، اسدالله بادامچیان ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای حزب موتلفه اسلامی با آیت‌الله سعیدی که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به سالروز قیام مردم قم در 19 دی‌ماه اظهار داشت: در این روز مردم قم علیه رژیم پهلوی قیام کردند، پس از آن مردم شهرهای مختلف کشور به‌صورت پرشور در قیام علیه این رژیم شرکت کردند.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور و توطئه افکنی‌های دشمنان گفت: دشمن همواره در حال توطئه افکنی و برنامه‌ریزی علیه  اسلام و به‌ویژه نظام جمهوری اسلامی است، که نمونه بارز آن را در اغتشاشات اخیر کشور به‌خوبی شاهد بودیم.

 عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی بیان کرد: در حوادث اخیر نارضایتی مردم نیز وجود داشت که باید این نارضایتی‌ها از سوی مسئولان برطرف شود، هرچند که در این اغتشاشات مشخص شد که یک شبکه سازمان‌یافته نفوذی در حال فعالیت است و دست دشمنان در این اغتشاشات کاملاً مشهود بود.

بادامچیان با بیان اینکه در آستانه چهل‌سالگی قرارگرفن نظام اسلامی خود نیازمند یک تحول بزرگ است، گفت: این اغتشاشات با اعتراض افراد طلبکار مؤسسات مالی و اعتباری آغاز شد، اما باید گفت که این افراد طلبکار از بانک بوده و مشکل اقتصادی ندارند، بلکه آن‌ها زمینه سازانی در جهت تخریب دستاوردهای نظام اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه باید از افراد پاک در مسئولیت‌های کشور استفاده شود، ادامه داد: باید از ظرفیت بانوان در عرصه‌های مختلف بهره گرفت و امام راحل نیز بر این مسئله تأکید داشتند، چراکه بانوان نیز همچون مردان در پیروزی نظام اسلامی نقش عدیده‌ای داشتند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با ابراز امیدواری حل مشکلات کشور از سوی مسئولان مطرح کرد: حوزه‌های علمیه نگاه جامعی در زمینه مباحث موردنیاز جوامع بشری دارد، بر این اساس امیدواریم مشکلات کشور با بهره گرفتن از راهکارهای ارائه‌شده از سوی حوزه‌های علمیه حل شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com